قديم 08-12-2009, 07:19 PM  
  مشاركة [ 649 ]
shakaleta shakaleta غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
shakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقدير
shakaleta shakaleta غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
shakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: للمناقشات والأستفسارات حول التوظيف فى الضيافة فى الخطوط السعودية

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عندي كم نقطة احب اوضحها .
اول شئ انا مستغربة جدا كل ما ادخل الموضوع الخاص بالمناقشات الاقي مشادات في الحديث وعراك وانا مش فاهمة ليه كل ده .
ثاني شئ الموضوع اللى بتتكلمو عليه مش محتاج كل المشادات دي المسألة اسهل وابسط من كده بكتير .
اهم نقطة ان الواحد مننا بيتوكل على ربنا يقدم كل اللى مطلوب منه ويسيب الباقي عليه وان شاء الله ربنا هيوفق الجميع .
النقطة الاخيرة ودي عن تجربة في الخطوط العربية السعودية ، هو المفروض تكون صورة باسبور وصورة بالطول ، ودى فعلا بيطلبوه عند التقديم في مكتب الخطوط ، بس ممكن تقدمي السي في من غير صورة بالطول والخلفية مش بيضة بس الاحسن تبع التعليمات اللى طالبنها ، انا اختي مضيفة في الخطوط السعودية قدمت اول ما نزل الاعلان كانت بصورة عادية ومش بالطول بس الخلفية كانت بيضة والحمد لله اتقبلت واتعمل الكشف الطبي وقاسوا الطول والوزن . فكل اللى عايزة اقوله صلو على النبي وياريت يكون النقاش هادئ ...... تحياتي
shakaleta غير متواجد حالياً