قديم 17-05-2011, 06:33 PM  
  مشاركة [ 48 ]
dodo_mido dodo_mido غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
dodo_mido مازال في بداية الطريق
dodo_mido dodo_mido غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
dodo_mido مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: كيفية التقديم للعمل بطيران ناس

بصي ياقمر لو انتي مش محجبة تقدري تقدمي في القطرية والاماراتية والاعلان هتلاقيه هنا في المنتدى,,,لو انتي محجبة يبقى تستني الخطوط السعودية هما احتمال كبير ينزلو مصر قريب بس انتي تابعي الأخبار هنا, وفي برضو طيران ناس بس معرفش هينزلو امتى؟؟؟؟ احنا هنا تقريبا كل البنات مستنيين الخطوط السعودية وبجد ده حلم حياتنا كلنا,,,وانتي ماشاء الله عليكي معاكي 3 لغات ياترى بقى بتتكلميهم بطلاقة ولا ايه؟؟ واتعلمتيهم امتى؟؟؟ معلش اصلي فضولية شوية :iconloli::iconloli: عموما هتلاقي مواضيع كتيييييير هنا في المنتدى عن الشركات وشروط القبول و ازاي تحضري نفسك للانترفيو بس انتي دوري واعملي سيرش .,, وبالتوفيق ياقمر

بصى اولا ميرسى ليكى انك رديتى علية وعرفتينى انا مش محجبة بس انا مش عايزة اشتغل فى شركة بتقدم خمور اما عن ال 3 لغات انا درست الالمانى والانجليزى وانا فى الكلية ونمتهم كويس بعد ما اتخرجت وخصوصا ان لية خالى كان عايش فى المانيا فترة طويلة وبيتكلم اللغة بطلاقة فمارست اللغة معاه اما عن اللغة الكورية انا اصلا بحب البلد دى وعشان كدة اصريت انى ادرس اللغة بتاعتها وبعرف اتكلم كورى كويس بس مش فى مواضيع معقدة يعنى فى المطار اقول ايه وارد ازى فى السوبر ماركت ازاى اعرف نفسى او اطلب المساعدة او اساعد حد ولو فى التاكسى يعنى فى شوية مواقف كدة والحمد لله
بس انا عايزة اسأل على حاجة هل انا لو قدمت فى الشركات دى عن طريق الانتر نت حد هيتصل بية او يعبرنى ولا ايه؟؟؟؟
dodo_mido غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس