قديم 02-11-2009, 09:56 AM  
  مشاركة [ 9 ]
paradies paradies غير متواجد حالياً
احمد تذاكر

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
paradies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى paradies
paradies paradies غير متواجد حالياً
احمد تذاكر

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
paradies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى paradies
افتراضي رد: والله الطرائف كتييير بس اقصرها واضحكها........

موقف تاني :
كنت بخلص حجز مع زبون من الشارقه الى مطار النزهه وبعدين ببص لقيت التليفون بيرن فرديت على التليفون وكان واحد عايز تذكره على عمان والاتنين بطلعلهم التذاكر في نفس الوقت :)
امكانيات بقى محدش يقولى ازاي ...
المهم بتاع اسكندريه قاعد قدامي وبتاع عمان في التليفون وبقول لبتاع عمان الرحله الشارقه عمان لقيت بتاع اسكندريه بيقولى لا اسكندريه وانا بكمل مع الراجل بتاع عمان بقوله الساعه 8 الصبح بتاع اسكندريه بيقولى لا 3 العصر والله انت شكلك هتوديني في داهيه قلتله يا عم الحاج لي معايا في التليفون مش انت اسكت بقى ... لقيته قعد على الكرسى ولا فتح بقه لحد ما قفلت التليفون وخلصت معاه وبعدين خلصتله التذكره بتاعته ومشى ولا اتكلم .
paradies غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس