قديم 04-05-2008, 08:19 PM  
  مشاركة [ 21 ]
الصورة الرمزية RoMioX
RoMioX RoMioX غير متواجد حالياً
][.. كبار الشخصيات ..][

شكر غيره: 11
تم شكره 11 مرة في 7 مشاركة
RoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى RoMioX إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى RoMioX إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى RoMioX إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى RoMioX
RoMioX RoMioX غير متواجد حالياً
][.. كبار الشخصيات ..][

الصورة الرمزية RoMioX

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 11
تم شكره 11 مرة في 7 مشاركة
RoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقديرRoMioX يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى RoMioX إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى RoMioX إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى RoMioX إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى RoMioX
افتراضي رد: ارجو الاجابة علي سؤالي

ما شاء الله لا قوة إلا بالله
ربنا يبارك فيكوا يا رب .. الحمد لله معرفة خير ان شاء الله
بس على فكرة كلام فى سركم باب التقديم متقفلش قوى
انا امبارح كنت قاعد مع حد من إدارة التوظيف (الغير رسمي) و قالى ان المتاح دلوقتى الواسطة يعنى 10.000 ج.م يعنى تخفيض 50% عن أى وقت تانى
ربنا يهدي يا رب و مسير الوضع يتغير بإذن الله .. و من ناحيتي لو عرفت أى أخبار جديدة هبلغكم .. و هو فيه أخبار أنهم هيفتحوا باب التقديم تانى بس أظن هتكون آخر مرة ده لو حصلت.

طلب صغير:
لو حد فيكوا لقي أنهم وظفوا ناس مالهمش خبره (مع ان الخبرة أحق) .. و اللغة ضعيفة أو مش موجودة أصلاً (مع ان اللغة شرط) .. أو أى حاجه تانى من الحاجات اللى كلنا عارفينها .. فأنا ليا طلب أولا نقول الحمد لله على ما رزق و أكيد ربنا كاتبلنا حاجه أحسن عشان نكون من " الذين يشكرون الله فى السراء و الضراء" و نهتم بشغلنا و منيأسش و نؤمن إن " ما عند الله لا ينال إلا بطاعته" و بما اننا الحمد لله راعينا ربنا فأكيد ربنا مش هينسانا .. و للعلم مش كل مصر للطيران بواسطة و ناس كتير فى الشركة بتراعي ربنا فى شغلها .. و ان شاءالله ربنا يقسملنا نكون تبعهم و نبعد عن الجانب الآخر.
أنا هدعيلكم كلكم ان شاءالله ربنا يكرمكوا بالشغل و يا ريت متنسونيش أنا كمان من دعائكم .. و كلامى موجه لأخواتى الشباب و الآنسات.
و السلام فعلاً خير ختام.
التوقيع  RoMioX
العبد الفقير الى رحمة الله يسألكم الدعاء بظهر الغيب
RoMioX غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس