قديم 11-11-2012, 04:33 AM  
  مشاركة [ 24 ]
omarhs omarhs غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

شكر غيره: 0
تم شكره 6 مرة في 4 مشاركة
omarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقدير
omarhs omarhs غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 6 مرة في 4 مشاركة
omarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقدير

انا تعبت والله من كتر التفكير انا من مصر وقالولي انهم بيفضلوا الي بياخدها من جنوب افريقيا في الشغل وف نفس الوقت خايف لانها اصعب يمكن ماقدرش اكمل فيها مبقتش عارف اعمل ايه اشوف جنوب افريقيا ولا امريكا ولو دي ولا دي انهي مدرسة افضل فيهم ارجوا النصيحة

صلي عالنبي كدة يا باشا و مفيش مشكلة و ملهاش حل

انا مش عارف الحالة المدية عندك عاملة ازاي بس لو كويسة عندك ثلاثة حلول ملهمش رابع

1- اكسفورد في انجلترا

2- فلايت سفتي في امريكا

3- امبري ريدل في امريكا

مفيش حتة بتتخرج منها بتسهلك الشغل علي فكرة .. الفكرة كلها انك لما تدرس في مكان محترم هتطلع في الاخر طيار محترم و ده الي هيسهلك الشغل
omarhs غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس