قديم 25-08-2015, 01:58 PM  
  مشاركة [ 1 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
افتراضي مشكلة بال Anti Aliasing

بسم الله الرحمن الرحيم

فى البداية احب احط صورة توضح المشكلة

بالنسبة لإمكانيات الجهاز
Mobo : ASUS P8Z77V-LK
CPU : Intel Core i7-3770K
GPU : Nvidia GTX 770
RAM : 8 GB
HDD : WD Black 1TB
المشكلة كما فى الصورة لو ممكن تلاحظوها بسبب الAnti Aliasing انه مش فعال انا حاولت انى اعمله من الNvidia Control Panel و انى اعمل Override Any Application Settings
و اخلى الGPU هوا الى يظبطها لكن لازلت المشكلة قائمة
ف أتمنى من الخبراء يكون عندهم حل لهذه المشكلة
للعلم المشكلة كانت عندى من ايام ويندز 7 Ultimate 64bit
و اهى مازالت موجودة بعد تغير نسخة الويندز ، المشكلة موجودة من قبل ما اشترى كارت الشاشة
على ما اظن انها مشكلة فى الFSX نفسه لكن لعل و عسى يكون حد عنده حل ليها .

يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس