قديم 30-04-2009, 10:09 PM  
  مشاركة [ 1 ]
الصورة الرمزية dolly_queen
dolly_queen dolly_queen غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
dolly_queen مازال في بداية الطريق
dolly_queen dolly_queen غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

الصورة الرمزية dolly_queen

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
dolly_queen مازال في بداية الطريق
افتراضي انا حجنن واعرف ايه السبب؟؟؟

انا قدمت فى مصر للطيران اير لاينز وللاسف سقط ونفسى اعرف ايه السبب؟؟عشان اصلحه و اقدم تانى لاني بعشق الطيران و السفر ونفسى ابقى مضيفة انا عمرى 22 سنه و اتخرجت من المعهد العالى للفنون المسرحية وكنت بمدارس لغات يعنى الانجليش بتاعى الحمد لله قوى ومعايا لغة اسمها الهوسا ودى تانى لغة افريقيه بعد العربيه وبيتكلموا بيها نيجيريا و نيجر و غانا و تشاد و الكاميرون وباخد قرص فرنساوى وطولى 165 ووزنى 55 يعنى مظبوط زى ما هم طالبين بالظبط و الحمد لله شكلى حلو و مظهرى حلو ونجحت فى امتحان الانجليش و الحمد لله عديت الكشف الطبى وذاكرت كل دروس الضيافة و المقابلات الشخصيه وقرات الكثير عن مصر للطيران وروحت الانترفيو بالفورمال وبسبب دراستى بمعهد الفنون المسرحيه اكتسبت الثقه بالنفس و اللباقه ومكنتش خايفه فى الانترفيو خالص ولاحظت قبول اللجنه فى وجوههم لدرجة طلبو منى قص شعرى لانه طويل قوى ووافقت وجاوبت على كل الاسئله بثقه وخرجت طايره من الفرح ولما النتيجه ظهرت قالولى معلش مفيش نصيب وسالت ايه السبب عشان اصلحه و اقدم مره ثانيه قالو لى مش بيكتبوا السبب!! وعرفت بعد كده ان فى بنات وزنهم زائد والطول ناقص نجحو!! وانا حجنن واعرف ايه السبب؟؟عشان عايزه اقدم تانى . بليز محتاجه رايكم وشكرا.
التوقيع  dolly_queen
i wanna be an air hostess
dolly_queen غير متواجد حالياً