قديم 19-01-2009, 04:57 PM  
  مشاركة [ 50 ]
الصورة الرمزية sweet_drops
sweet_drops sweet_drops غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sweet_drops مازال في بداية الطريق
sweet_drops sweet_drops غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

الصورة الرمزية sweet_drops

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sweet_drops مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: استقطاب ملاحين للخطوط السعوديه من السعوديه والفلبين ومصر والمغرب ولبنان .....

I advice u to wait until you finish your collage becaues it will be abig load for you ,every year there is opportunities to enter this career " don't give up " first finish what should you do and then think about any thing or you can in case of you are in the last year like me , you can apply for this job and take the training you have time to finish your collage first and plz don't take this risk becaues it's tooo hard..

انا عارفة ان الموضوع صعب اوي و مجازفة كبيرة انا عندى صحبتى في مصر للطيران مفروض تتخرج من سنة بس عادت مرتين عشان بتسافركتير و مش فاضية تيجى الكلية بانتظام ,بس انا مشكلتى اني من ناحية تعبت من الكلية مش قادرة استنى لغاية اخر سنة رابعة لما اتخرج و اخد شهادتى عايزة اشتغل و مستعدة اسافر السعودية لو اتقبلت بس هيبقى نفسي انهم يسيبونى ارجع قبل الامتحانات بفترة اجهز نفسي و امتحن و ارجع تانى ,و اصلا كدا كدا لو اتقبلت السنة هاخد وقت كبير ع بال ما استلم الشغل لانو بيقولو مش في يوم و ليلة الواحد بيشتغل يعنى ممكت ابدا الشغل و انا في سنة رابعة لو ينفع اعمل التدريب و ااجل بداية الشغل لغاية ما اخلص الكلية يبقى كويس بس ما اعتقدش انهم ممكن يسمحو بدا لو حد عارف يا ريت يجاوبنى ,يا مي انا هجازف و امري لله اخر سنة في الكلية دي هاعتمد فيها على صحابى زي المضيفات اللي معايا ,انا زي ما بيقولو هاعقلها و اتوكل ,اسفة اني رغيت كتير بس لسة خارجة من امتحان و مخي ضارب و مش عارفة اعمل ايه ,مرسي على اهتمامك
التوقيع  sweet_drops
am so sweet just like honey
sweet_drops غير متواجد حالياً