قديم 08-08-2009, 08:55 PM  
  مشاركة [ 25 ]
الصورة الرمزية Mîss Rabab
Mîss Rabab Mîss Rabab غير متواجد حالياً
Flight Attendant

شكر غيره: 1
تم شكره 10 مرة في 7 مشاركة
Mîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Mîss Rabab
Mîss Rabab Mîss Rabab غير متواجد حالياً
Flight Attendant

الصورة الرمزية Mîss Rabab

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 1
تم شكره 10 مرة في 7 مشاركة
Mîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقديرMîss Rabab يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Mîss Rabab
Icon Star رد: تجارب المتقدمات

على فكره هو فعلا موضوع حلو بس أنا لسه شايفاه النهارده الفجر و كنت عايزه أقول على تجربتي بس النوووووووووووم غلبني

المهم
أنا الحمد لله اتقبلت السنه دي في الخطوط السعوديه بس لسه ماسافرتش على فكره ( ادعولي أسااااااااااااافر )
الانترفيو بتاعنا كان في رمسيس هيلتون و كان معايا واحده صاحبتي ,
لما وصلنا لمكان الانترفيو في الفندق كان في بنات كتييير , طبعا كان في حد بيقيس الوزن و الطول و يكتبو على السي في , قعدنا تقريبا ساعتين لغاية ما دخلنا , طبعا كل بنت لوحدها و أنا كنت الأول و بعدين صاحبتي كان الأنترفيو بالأنجليزي و كانت اللجنه مكونه من 3 في الأول حد فيهم سألني طبعا قدمي نفسك و بقية الأسئله كانت عن عرفتي عن الأعلان امتى ؟ و ازاي ؟ , و حاولتي تجمعي في الفتره اللي قبل الانترفيو أي حاجه عن الشركه ؟ , و تعرفي ايه عن الشركه ؟ و اشمعنى اختارتي الخطوط السعوديه ؟ و قدمتي في خطوط تانيه قبل كده ؟, و ايه الصفات اللي المفروض تكون متوفره في المضيفه ؟ و طبعا سألوني عن حاجات في السي في بتاعي ( على فكره طبعا مش كل البنات اتسألت نفس الأسئله ) على فكره صحيح أنا كنت في الانترفيو هاديه وواثقه من نفسي بفضل ربنا طبعا لأني كنت قولت دعاء قبل ما أدخل خلاني واثقه من نفسي بجد و كمان لأني عندي فكره عن الشركه أصلا و الحمد لله الأنجليزي بتاعي كويس + اني طووووول عمري نفسي أكون مضيفه جويه وأهم من ده كلو كنت واثقه أويييييييييييي في ربنا انو هيقدم لي اللي فيه الخير دايما
و الحمد لله بعد الانترفيو بكام يوم كلموني و قالولي اني اتقبلت كنت مبسوطه أوي بس اللي زعلني ان كذا واحده من صحابي كانت مقدمه و ماتقبلتش بس واحده صاحبتي بس اللي اتقبلت معايا ( مش صاحبتي اللي كانت معايا في الأنترفيو على فكره واحده تانيه )
و بعد كده طبعا كان في حفله للبنات المقبوله و بعد كده كان الكشف الطبي عملناه على يومين و الحمد لله اتقبلت فيه و روحت وديت الباسبور بتاعي في المكتب في التحرير و طبعا لسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه ماسافرتش

يا رب أكون نفعتوكوا بحاجه بجد

بجد مرسي على مشاركة بتاعتك
مبروك عليك انك انقبلتي مضيفة لدى الخطوط السعودية
خطوط كتير بنات عوزيين يكونو فيها لانها معروفة بتميز خدماتها بالنسبة للمستخدميين او زبناء
بجد اختي عرفة حاجة عندكم حظ كثير ف مصر بالنسبة ليكم عندكم اللغة انجليزية اللغة اجنبية اولى بتدرسوها من ابتدائي
بس احنا المغرب عندنا الفرنسي انجليزية بندرسها بس 3 سنوات
الله يوفقك ان شاء الله عن قريب يجي دورك تروحي تسوي تدريب ف المملكة العربية السعودية
دعواتك بقى :iconloli:
التوقيع  Mîss Rabab
A gentle word, a kind look, a good-natured smile can work wonders and accomplish miracles

~William Hazlitt
Mîss Rabab غير متواجد حالياً