قديم 21-02-2010, 02:42 AM  
  مشاركة [ 1942 ]
LATIFASTAR LATIFASTAR غير متواجد حالياً
F/A

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
LATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقدير
LATIFASTAR LATIFASTAR غير متواجد حالياً
F/A

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
LATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: للمناقشات والأستفسارات حول التوظيف فى الضيافة فى الخطوط السعودية

ازيكم يا بنات
انا عندى سوال بخصوص الاعلان هو كل دا الخطوط السعودية منزلتش اعلان من ايام شهر 2 / 2009
انا كنت من البنات المتقدمين هناك بس حصل مشاكل مع والدى مخلنيش اروح الكشف الطبى
انا دلوقتى بشتغل فى خدمة عملا بس فى بنك لحد اما اجرب حظى تانى ع الخطوط السعودية بالرغم انى بدات اثبت نفسى فى شغلى جدا بس انا مش هتنازل عن الضيافة لغاية اما اتم 30 سنة

فهمت من كلامك انت تقبلتي في المقابله بس مارحتي للفحص الطبي الله يوفقك يارب والي عجبني اصرارك ان شاالله تتوفقي ومعلومه في بنات فوق التلاتين وتقبلو
LATIFASTAR غير متواجد حالياً