قديم 17-01-2008, 02:36 AM  
  مشاركة [ 42 ]
الصورة الرمزية Shahrazan
Shahrazan Shahrazan غير متواجد حالياً
Corporate
Flight Attendant

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Shahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

Shahrazan Shahrazan غير متواجد حالياً
Corporate
Flight Attendant

الصورة الرمزية Shahrazan

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Shahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: هام للمصريات المتقدمات للخطوط السعودية

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

بقلك ايه !! هوا ايه نوع الصنف اللي بتشميه في الصبح ده خخخخخخخ

اية يا احمد انت كمان عينك على اللى بيشمو ..

ههههههههههههههههههههه

يا ستي هما قصدهم إنهم ماليانين شوية و عاوزين يعملوا ريجيم عشان يبقوا رفيعين خالص لدرجة إنهم يقفوا ورا عمود النور و مايبانوش منه
باختصار عاوزين ينقصوا وزنهم على الآخر

رغم إني و الله بيعجبني البنات التخان أكتر ..... تحس إنهم ماليين مركزهم كده

و تقبلي تحياتي

مصعب ازيك اية مش باين يعنى .. وبعدين مين قال ان المضيفات لازم يكونو عصيان وعمدان نور . دى مكتوبة بالبنط العريض الوزن يكون متناسب مع الطول . مش قايلين محبب العصيان وعمدان النور هههههههههههه
وتقبلنا تحياتك ياعم ... اهمد بقة ..ههههههه

ايييييييه ايييييييييه سلع اييييييه ومليان اييييه .. انا عاوز اتجوز ياجماعة .. لحسن انا عالريحة خخخخخخخ..

مش بقولك نجمك عالى . مترشربش الصنف كتير

يالا يا بنات كل تاخيرة وفيه خيرة وبعدين شهر مايو ده حلو خالص ده الشهر اللي فيه عيد ميلادي واهو فرصة نحتفل كلنا في الشهر ده ولو ان الشهر اللي بعده في امتحناتي لكن مش مشكلة هحاول اتواصل معاكوا الشهر ده وان شاء الله تقبلوا وتبقوا مضيفات

ان شاء الله خير وكل شيئ ب اوان
التوقيع  Shahrazan

Shahrazan غير متواجد حالياً