قديم 16-12-2009, 08:25 PM  
  مشاركة [ 9 ]
محمد زيدان 86 محمد زيدان 86 غير متواجد حالياً
عايش لمصر ولحبيبتى

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
محمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى محمد زيدان 86 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى محمد زيدان 86
محمد زيدان 86 محمد زيدان 86 غير متواجد حالياً
عايش لمصر ولحبيبتى

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
محمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقديرمحمد زيدان 86 يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى محمد زيدان 86 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى محمد زيدان 86
افتراضي رد: مقابلة العربية للطيران فى اليكس

انا كنت هناك ورقمى كان 400 وحاجة قعدت الصراحة كتير اوى كانت قاعد مش عارف حد وزهقان وقولت فى نفسى ياريت كانت خدت رقمك اللى ادتهولى يامحمد بس للأسف مكنش معى لأنى محفظتهوش على الموبايل المهم انا اللى عملى الأنترفيو رجل سمارة كده وكان اخلاق جدا كان قاعد جنب الأجنبية قالى بالأنجليزى طبعا فين السى فى ادته السى فى
وقعد يسألنى فيه اسمك ايه ومتخرج منين واللغات اللى معك وساكن فين و الخبرة اللى معك وبشتغل ايه دلوقتى بس انا مستغرب مقعدش كتير معى يدوب هى دى الأسئلة اللى فكرها من الأسئلة اللى سألها لى وقالى فى الأخر حنتصل بيك قولت شكراو مشيت بس مش حاطط امل كبير ان هى تيجى مش عارف ليه المهم الواحد عمل اللى عليه والباقى على ربنا بس مخدش منى الآ السى فى بس اما الأوراق الكتير اللى انا صورتها مخدهش
ليه برده مش عارف وفعلا الرقم وصل 580 وكان قرب على ال 600 عشان انا مش حاطط امل كبير سلامى ليك يامحمد ولكل اعضاء المنتدى

حبيبى
والله اللى حصل معاك حصل معايا
بس انا مشيت وماشوفتيش الوضع فى الاخر
اعتقد كان كروتة وخلاص
انا اعتقدت كدة على فكرة
وانا افتكرتك هاتروح بدرى فكل ما يتندى ارقام بدرى اقول زمانة دخل
هههههههههههههههههههههههههههه
لا كنت بهيس من التعب عموما
بس مش ملاحظ حاجة يا باشا
ان اللى هايترفضوا كتير جدا لانهم مش فورمال
دا فوق ال200 واحد وواحدة مش فورمال
دا اية التهريج دا