قديم 22-12-2011, 09:30 PM  
  مشاركة [ 1 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
افتراضي لمن يواجه مشكلة فى تحميل مكتبة MTL هنا الحل

بسم الله الرحمن الرحيم
انا امس و بفضل الله قد حملت مكتبة MTL كاملة و الكمال لله عن طريق احد جيراننا مكتب عقارات و عندهم انترنت بسرعة 24 ميجا بايت ف استأذنتهم و اخذت وصلة و حملت المكتبة فى ساعة ونصف كاملة لذا فقد رأيت انه من الواجب مساعدة اخوانى فى المنتدى على تحميل المكتبة لذا فقد رأيت انه من الممكن ان ارفع المكتبة على ميديا فاير لتكون متاحة للجميع و اذا اراد اى شخص من الاخوان اى طائرة معينة ف بأمكانه اخبارى لكى ارفعها له خصيصا لذا ارجو منكم اخبارى بارائكم و اذا تمت الموافقة فى خلال ساعتان ممن الان بعون الله سوف تستيقظون فى الصباح و راح تجدونها ان شاء الله على المنتدى ك هدية منى بمناسبة راس السنة ارجو من المشرفيين اخبارى بمدى صحة ما افعله و للعلم سوف اوضح طريقة التثبيت و كل شىء عون الله و تقبلوا مرورى و خالص تحياتى
شىء اخر اريد ممن يكون مراقب فى مطار القاهرة ان يخبرنى لأنى اريد الاقلاع منه و لكنى مبتدى لذا لم اطير باى رحلة سوى امس ولكن اقلاعى كان خاطأ و تم فصلى اتصالى بالايفاو لذا ارجو المساعدة
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس