قديم 04-07-2012, 04:02 PM  
  مشاركة [ 477 ]
الصورة الرمزية محمد احمد عسيري
محمد احمد عسيري محمد احمد عسيري غير متواجد حالياً
Flying Way

شكر غيره: 3,018
تم شكره 6,646 مرة في 3,866 مشاركة
محمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

محمد احمد عسيري محمد احمد عسيري غير متواجد حالياً
Flying Way

الصورة الرمزية محمد احمد عسيري

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 3,018
تم شكره 6,646 مرة في 3,866 مشاركة
محمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقديرمحمد احمد عسيري يستحق الثقة والتقدير

هوا الايفاب و خلاص اما باقى الحاجات التانية شغال شغال هتلاقى المراقبين بيعلموهالك من غير ماتاخد بالك :iconloli:اما بالنسبة للقوانين هوا اصلا قاعدة الايفاو here as real بس انا اعتبر المشاغب بتاع الديفجن تاعب الناس فى كل مكان :iconloli:اول ما تدخل الايفاو هتلاقى الف .. مليووووون يساعدك و بعدين مش لازم من اول ما تطير تروح تطير فى اوربا جرب بس تدخل و اول ما تدخل ابعتلى رسالة على الخاص و احنا هنظبط سويا

لكن اخوي محمد لما يصير لي فترة مادخلت على الايفاو يعني بالاصح تكاسلت عنه راح يلغوني من عندهم وارجع اسجل من جديد
وفيه برضه سؤال اقدر استغني عن ATC اثناء الطيران وكيف اعرف الاتجاهات ولعلمك انا مش ولابد باللغة الانجليزية
التوقيع  محمد احمد عسيري
محمد احمد عسيري غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس