قديم 19-05-2011, 01:23 AM  
  مشاركة [ 99 ]
nody20 nody20 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
nody20 مازال في بداية الطريق
nody20 nody20 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
nody20 مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: انضم الان لفريق عمل مصر الطيران للضيافة الجوية

حبيبتي مفيش تعب ولا حاجة
بالنسبة لإمارتس انا مش عارفة هينزلوا اليكس امتي بس هما مش كاتبين انهم جايين في شهر 6...ربنا يعلم بقي هيجوا تاني امتي

بالنسبة للإمتحان فهو اسهل بكتير من امتحان القطرية
بيبدأ كالاتي:
بنكون مجموعتين كل مجموعة عبارة عن 15 او 20 شخص...كل شخص بتكلم مع الشخص اللي علي يمينه شوية وبعدين كل واحد بيقوم يقول الشخص ده قاله ايه
بعد كدة بيعملوا اول تصفية
الامتحان التاني هو امتحان اللغة وهو عبارة عن اختيار من متعدد وتوصيل ومقال ...وهما اللي بيقولولك علي الموضوع اللي هتكتبي عنه
اثناء الامتحان ده بنادوا علينا واحد واحد عشان اختبار الطول وبيدردشوا معاكي شويه...كلام عادي خالص
بعد كدة تصفية تاني

بعد كدة بنقعد علي شكل دايرة وقالولنا ساعتها انتوا هتتخرجوا من الكلية والمفروض تختاروامشروع للتخرج
هتعملوا ايه....
بعد مبنخلص المناقشة بنعمل مقابلة شخصية واحد واحد بيسألوا فيها عن حاجتين وهما دول اللي بيفرقوا اوي معاهم
اولا:معاكي فيزا اميركي ولا لأ
ثانيا:اشتغلتي قبل كده في اليافة ولا لأ

بعد كدة تصفية

وبكدة الامتحان خلص
وبعدين الناس اللي بتدخل بعد كدة ميعدوش العشرة..بيشكروهم ويدوهم سي دي عن الامارات والشركة وبعد كدة بيدونا ورق مكتوب فيه مين معاهم ومين لأ.....ودي المرحلة اللي انا خرجت فيها

الناس اللي بيعدوا المرحلة دي بيقعدوا معاهم شويه عشان يعرفوهم علي الاوراق المطلوبة وخلافه...انا محضرتش المرحلة دي بس صحبتي اللي خادوها قالتلي كدة

ty betty enty konty ktba fin cv enik esht3'lty abl kda wla la w tftekry 3yzen 7ad 3ndo 5ebra fi ay mgal sho3'l w ana ry7a youm 28 isA mfrod yb2a m3aya sowar shklaha a bzaabt , btw enti 7t2demy tani ??
nody20 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس