قديم 29-12-2011, 04:54 PM  
  مشاركة [ 116 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير

دراسة الطيران فى مصر مكلفة جدا جدا 70000$ كتير قوى وكمان بتديلك اية يعنى فى الاخر برايفت وكوميرشال واى ار بسسسسسسسس وقت دراسة 14 شهر كمان كتير لاكن فى الخارج فى مدارس فى امريكا بتتكلف حواللى 34000$ فقط + مصاريف سكن واكل وشرب شهريا حوالى750$ الى 1000$ على حسب ووقت الدراسة 7 او 8 اشهر على الاكثر وفى الاخر لما تخلص بيبقى معاك بريفت وكوميرشال واى ار ومالتى انجن وكمان لحد 270 ساعة دة غير اللغة الانجليزية عندك بتتحسن كتير انا مش بدافع عن الدراسة برة بس المسالة مسالة مصاريف الفلوس مش بتيجى بالساهل كدة ولو جينا نحسبها هتلاقى ان المصاريف وقعت عليك كلها فى حدود ال40000$ بس وترجع بلدك موفر 30000$ او ان شاللة تصرفهم على تيب ريتنج و عدد ساعات اكتر و اة تى بى ووبرضو مش هتخلص ال 30 الف دول وانت الكسبان فى الاخر طبعا
انا من راى صفقة مربحة جدا الدراسة خارج البلاد العربية

الراجل ده بيقول كلام زى الفل والله كما قال عادل اامام
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس