قديم 22-03-2009, 06:33 PM  
  مشاركة [ 16 ]
sadnESS_heart sadnESS_heart غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sadnESS_heart له تواجد مميز في خط الطيران
sadnESS_heart sadnESS_heart غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sadnESS_heart له تواجد مميز في خط الطيران
افتراضي رد: (اعلان) طيران الاتحاد يطلب مضيفين ومضيفات من الأردن ومصر ولبنان

كلام سليم ماهو الطبيعي فأي شركة طيران لزوم الخبرة فمجال ال customer service u عشان يبقي عندي خلفية في كيفية تعامل الزبائن عشان يبقي واضح و سهل التعامل مع الركاب والجمارك والكباتن وازاي اقدر اعالج المشكلة وطبعا لو كانت الخبرة فالطيران هتبقي افضل لوجود خبرة في safety&comfort&services دي ميزة طبعا بس مش شرط وبعدين الانترفيو يقيمك ان كنت انت مناسب للوظيفة ولا لا وممكن حد يبقي بالفطرة عندة الملكة فالتعامل ويعرف الاداب والاصول وشكلة حسن ومع انجليش كويس اهلا بي ياخدوا علطول وشوفتها كتير ودي احسن ليهم وهم يشكلوة زيما هم عايزين وبعدين صاحب الخبرة فالمجال دة عقبال ما يشتغل تحقيقات فالمخالفات وتصريح ورخص وطرازات ووجع دماغ هم بيقولوا كدة فالأعلان عشان يجلهم صفوة الناس فلو انت اشتغلت قبل كدة وعندك فن التعامل بالخبرة او بدون مش حيققوا وراك يعني هم بيتوسموا فيك الياقة ام عدمها توكل علي الله وانا اضمنلك التوفيق في ثلات شركات وهم من افضل الشركات الأوائل لي باع طويل معاهم الأمراتية والأتحاد والقطرية ومصر للطيران طبعا احمممم بس مصر للطيران اي شغل عالي اوي مع احترامي لزملائي فمصر للطيران والشارتر كلة كلهم مية مية بس مش عارفين يخلعوا بسبب الشرط الجزائي المميت 80 الف جنية مع ان مرتبك كاملا فالشهر لايزيد عن 5 الاف مصري بمقارنة مع اي شركة من التلاتة الاوائل بيبقي الشرط الجزائي 500 ريال قطري او حسب العملة ومرتبك مجملا فالشهر ما يعادل 30 الف مصري وغير انك اول مابتوصل المقر بتاخد wellcome bonus 2000 ryal يعني لو حبيت تمشي بتدفع الربع مع الفارق دي شركات محترمة بتشتري الطاقم عايز يفضل ويكمل وطبعا مش هيلاقي فرصة احلي من كدة اهلا وسهلا مش عايز مع الف سلامة باردوا طبعا زيها بالظبط زي مصر للطيران لوووول بيستعبدوا الضيافة انا كنت فيوم باردوا شغال معاكوا ياجماعة بس انا بقول ال انتوا نفسكوا تقولوا :PPPP
sadnESS_heart غير متواجد حالياً