قديم 31-05-2014, 09:12 PM  
  مشاركة [ 7 ]
Reda M0hammed Reda M0hammed غير متواجد حالياً
مساعد طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة
Reda M0hammed مازال في بداية الطريق
Reda M0hammed Reda M0hammed غير متواجد حالياً
مساعد طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة
Reda M0hammed مازال في بداية الطريق

طيب المشكلة في صيغه المراسله وش اقلهم اكتب لهم بالعربي مادري وش اكتب لهم بالضبط ونا الانقليزي عندي ضعيف ارجو انك تكتب لي صيغه المراسله ياكابتن ماجد ولاتحولني علي موضوع ثاني لانه فيه موضوع من اول يوم ترجمته طلعت الترجمة فيها لخبطه ياليت تكتب لي صيغه المراسله من والي وان البرنامج يكون للخطوط السعودية ياليت كتابته مع الترجمة لي وشكرا واسف علي الاطاله الله يسعدك

حبيبي ولاا يهمك انا بدرس فى باريس . شوف انت عايز ايه وانا هعملك كل اللى انت عايزو
بالنسبة للمدارس اللى انت بتقول عليها اول مدرسة ماسمعتش عنها حاجة حلوة او وحشة
تانى مدرسة . مدرستى
تالت مدرسة . المدرسة اللى قدام مدرستى :D نفس المطار(KVRB) ونفس كل حاجة وطلابها الصنيين دايما عامليين مشاكل مع التاور فى المطار :D :P فلايت سفتى احسن من باريس ومدرسة كبيرة جدا وطيارتها كتير جدا بس تكلفة الدراسة اغلى بكتير جدا + نظام الدراسة بتعهم غريب شوية وبيطول . بس المدرسة دى حلوة جدا وبتطلع منها طيار فعلاا غير ان الشركات بتعمل معاها عقد وتبعت طلاب ليها . زى مثلاا السعودية بتبعت طلاب سعوديين يتعلمو الطياران فيها وشركات تانية من الصين وكده يعنى
بالنسبة ل سن رايز منصحكش فيها !
افيتر كولج جمبي ربع ساعة بالعربية . سمعت من واحد صحبي بيدرس معايا فى باريس انها مابقتش زى الاول والطيارات بقت تعبانة (معلومات مش واثق منها . مجرد سمعتها من صحبي )

يارييت اكون قدرت افيدك ولو عاوزت حاجة قولى وانا هديك رقمى لانى مش بخش الموقع كتير
Reda M0hammed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ Reda M0hammed على المشاركة المفيدة:
ابوعوف (21-06-2014)