قديم 03-04-2009, 05:05 PM  
  مشاركة [ 165 ]
الصورة الرمزية BETO
BETO BETO غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
BETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيران
BETO BETO غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

الصورة الرمزية BETO

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
BETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيرانBETO نجم متميز في خط الطيران
Icon 3 رد: شركة طيران جديدة اسمها سحاب فاتحة باب التقديم للمضيفات ومضيفين

مع احترامى للاختrubir اعتقد ان مافيش حد اصلا من حقه انه يوجه التانى ويقوله تشتغل ايه وله ماتشتغلش ايه وبعدين كل واحد عارف امكانياته كويس يعنى عصبى وله لا يقدر يستحمل شغل الضيافة وله لا. وبعدين ياما ناس عصبية موت واتشتغلت فى الضيافة وطبعا عارفين اتشتغلوا ازاى كل الحكاية انى طلبت من الكابتنsadness انه يغير طريقة كتابته اما عربى او انجليش صريح على اساس ان الكل طبعا اكيد فاهم انجليش ويمكن لو رسالته كانت مجرد مشاركة فى المنتدى مكنتش اهتميت اقرأها لو كانت طريقة قرايتها هتتعبنى لانى بصراحة بتعب جدا من الفرانكو عربى وباخد وقت طويل عشان اقرأه وده مش عيب ولكن لما كانت رسالته اصلا اصلا ردا على رسالتى بتاعتة الانترفيو فاعتقد انه من حقى اطلب منه اللى انا عايزاه مدام الكلام ليا انا مش موجه لحد تانى ولو كنتى قريتى كنتى عرفتى انه كان بيكلمنى انا وعلى العموم كل واحد حر فى وجهة نظرة،:baaa2: شكرا كتيررررررر لكل واحد شاركنى فى الرد على مقابلة الانترفيو سواء كان استنتجاته صح او لا وياريت تغيروا الموضوع بقى موفقين انشاءالله:f55ar:
BETO غير متواجد حالياً