قديم 18-02-2008, 05:33 PM  
  مشاركة [ 114 ]
هند عمر هند عمر غير متواجد حالياً
InFlight Service
Cabin Safety Member

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
هند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقدير
هند عمر هند عمر غير متواجد حالياً
InFlight Service
Cabin Safety Member

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
هند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقديرهند عمر يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: بلييز تجاوبوني لاني مش قادر ابطل تفكيير في الموضووع دة

اولا انا مبسووط جدا جدا من الموقع الظريف دة الي عرفتة عن طرييق البحث في جوجل بعد عزاب و بصراحة لقييت فيية اغلبية الاجابات الي كنت حابب استفسر عنها يعني بصراحة في موا ضييع شاملة كتيير \
المهم
انا عاوز حد يكون بجد فاهم يرد علي اسالتي دي
اولا انا طولي 190 سم ووزني 80 كج يعني تقريبا متناسب
بس انا سمعت كتيير ان الشباب الطوال الي زيي ما بيكونوش محببين اوي علشان طول فا هل دي حقيقة ؟؟
و كمان عاوز اعرف الحد الاقصي للسن دة بلنسبة طبعا للشباب
و كمان انا بدرس في ااخر سنة في المودرن اكادمي كومبيوتر سينس عمري 25 سنة
هل ممكن قبل ما ا خلص الدراسة او في خلال الدراسة اتقدم ؟؟؟ لوظيفة مضيف جوي مع العلم اني في خدمة عسكرية الي هي الجييش عندنا في مصر فهل استني لما اخلص و اشوف حظي ازا دخلت الجييش و استني لو دخلت و اقدم بعد كدة ؟؟؟ ولا ممكن اقدم من دلوقتي و يقبلوني عادي ؟؟؟
اخوكم عمرو من مصر
شكرا

موضوع الطول ده مافيش مشاكل المهم تناسب الطول مع الوزن وفى مضيفين كتير طوال والشركات لاتشترط حد للطول لأولاد لكن بتكتب شرط التناسب الطول مع الوزن
بالنسبه للسن فى خطوط الحد الادنى للسن27 وخطوط اخرى30 وأخرى34
مفروض تخلص موضوع الخدمه العسكريه أو تأجل والله أعلم
وبعدين قدم على اى شركه طيران وشوف حيقلولك اه مش حتخسر حاجه وبالتوفيق ان شاء الله
وطبعا منتظرين رد كابتن أحمد لما يجى بالسلامه يارب اكون افدتك
التوقيع  هند عمر
هند عمر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس