قديم 14-07-2010, 03:34 PM  
  مشاركة [ 25 ]
الصورة الرمزية برنسيسة
برنسيسة برنسيسة غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
برنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

برنسيسة برنسيسة غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

الصورة الرمزية برنسيسة

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
برنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: راتب موظف الكاونتر في مصر للطيران

يا جماعة انا اتقبلت فى الموارد اليشرية مصر للطيران للصيانة و انا ياعمل حاليا فى المشتريات الخارجية فى قطاع خاص و انا ليسانس اداب انجليزى و حاسس ان الموارد مش مجالى فانتوا اسه رايكم اروح مصر للطيران ولا اخلينى فى شغلى و ايه مميزات العمل فى مصر للطيران

لا والله مصرللطيران كويسة نوعا ومرتباتها حلوة وبعدين اه الموارد لبشرية مش مجالك بس كمان دراستك بتأهلك لعدة مجالات مش محتاجة مؤهل معين زي الموارد البشرية وبعدين انت لو دخلت مصرللطيران ممكن تنقل نفسك بعد كدة لاي حتة تانية جوة الشركة يعني المهم تحط رجلك فيها وخلاص وهما بيدولك حوالي 2000 ج مرتب في الاول وبينزلوا مكافات كتير ع طول يعني انت قارن بين شغلك وبين وظيفة مصر للطيران هتلاقي انها بالنسبة للقطاع الخاص احسن كتيير كفاية انك بتاخد حقوقك كاملة
برنسيسة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس