قديم 05-06-2011, 06:38 PM  
  مشاركة [ 1597 ]
bosybosy bosybosy غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
bosybosy مازال في بداية الطريق
bosybosy bosybosy غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
bosybosy مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: النقاش حول خطة توظيف ملاحى الخدمه الجويه بالخطوط السعوديه لعام 2011

أنا متفقة معاكي في الكلام ده جدا جدا جدا جدا أنا من أول مالإعلان نزل قلت لنفسي إن الموضوع خسران 100% ومغامرة مش مضمونة وحاجة غريبة وأول مرة تحصل وكل واحد برأي وطلب مختلف شركة سكاي واي بتقول كلام شكل والمعهد البريطاني بيقول كلام تاني خالص والخطوط بيتقول كلام تالت وإحنا تايهين في النص وفعلا موضوع الشركة ده هايخسر مليون في الميه ولو كان كويس كانت الخطوط الكبيرة زي القطرية والإماراتية كانوا عملوه وأنا لما قولت الكلام ده قبل كده ناس كتير هنا هاجت عليا وقالو عيب نتكلم كده وإن هما بيطوروا من نفسهم ومن طريقة شغلهم ومن أسطولهم وبيختاروا الموظفين والمضيفات اللي مستواهم عالي من حيث المظهر واللغة والثقافة , أنا مابعيبش في الخطوط السعودية بالعكس أنا زيي زي كل البنات هنا حلم حياتي هيا الخطوط السعودية أنا كل إنتقادي لموضوع شركة التوظيف الجديدة دي والطلبات الغريبة بتاعت البريتش كونسل ماهو الواحد بصراحة لو ضامن إنه هايدفع الفلوس بفايدة كان دفع , الموضوع مش موضع فلوس بس الموضوع إن الواحد مش ضامن إن بعد كل الدوخة دي ممكن مايعديش في الإمتحان الغريب اللي هما طالبينه واللي مالوش علاقة أصلا بمجال الطيران ثانيا حتى لو عديت في إمتحان البولاتس ده برده مش ضامنه إني أعدي من الإنترفيو , ده غير تعب ومجهود السفر بالنسبة للبنات اللي مش من القاهرة وأنا واحدة منهم , والكلام ده مش ضعف إراده مني أو إني إستسلمت ويأست بسرعة بالعكس أنا كل الحكاية إن الموضوع في رأيي الشخصي ملامحه مش واضحة لحد دلوقتي وأنا مش بقول الكلام ده علشان إني اقلل من عزيمة حد أو أخليه ييأس بالعكس كل واحدة تحاول على قد ماتقدر إنها توصل للي هيا عايزاه دي قدرات ممكن أنا أكون جبت آخري بدري بس ممكن واحدة تانية يكون نفسها طويل إسعوا كلكم وربنا يوفقنا جميعا يا رب .

ياسبحان اللة يادندونة الشركة المحترمة الى مابتقدمش خمر تعمل كدة ياريت كانت جاءت فى الشركات الى بتقدم خمر ياريت حد يقول اى خبر تانى اويطمئنا
bosybosy غير متواجد حالياً