قديم 15-11-2012, 11:20 PM  
  مشاركة [ 26 ]
omarhs omarhs غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

شكر غيره: 0
تم شكره 6 مرة في 4 مشاركة
omarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقدير
omarhs omarhs غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 6 مرة في 4 مشاركة
omarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقدير

مع احترامى لرأيك

بس ازاى مالهومش رابع لو انت شايف كدة اوك دى وجهة نظرك انما ممتقولش مالهومش رابع

لان فى اكاديميات تانية بتدى اللرخص وبارخص من اسعار الاكديميات اللى انت حاطط اسمها دى ىن مش اى شخص يقدر يدرس فيها من الناحية المادية طبعاااااا ......

والله فى اكاديميات كتير يمكن فى نفس المستوى التعليمى واحسن وبارخص من كدة ودا مش كلامى انا دا كلام طيارين دراسين

تحياتى

واضح انك مقريتش ردي .. بقوله لو انت قادر ماديا يبقي دول افضل الاختيارات ليك

كلام طيارين دارسين فين بقي يا باشا :D انا بقول وجهة نظري ومقتنع بيها و بصراحة فيه جاب بين اكسفورد و ال2 التانيين و فيه جاب كبير بين الاثنين التانيين و الباقي ..

طبعا فيه اكاديميات كتير مماتزة باسعار ارخص زي افياتر كوليج و ATP لكن برضه من وجهة نظري فقط ان الثلاثة الي انا قولتهم افضل 3

علي فكرة الي يقارن بين مدارس مش مجرد يكون طالب لاني لو بدرس في مكان معين و معرفش حتة تانية يبقي هقارن بناء علي ايه ؟؟!

انا اهتميت بالموضوع حوالي سنتين و سافرت و زرت اماكن كتير و دي وجهة نظري في الاخر
omarhs غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس