قديم 23-01-2009, 03:28 AM  
  مشاركة [ 10 ]
الصورة الرمزية برنسيسة
برنسيسة برنسيسة غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
برنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

برنسيسة برنسيسة غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

الصورة الرمزية برنسيسة

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
برنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: مصر للطيران تحذف من قاموسها كلمة " واسطة "

ان شاء الله ربنا يكرمك بأذن الله بدون اي فيا حبيت اعلق لاني قريت الموضوع كلة والردود وعجبتني وجهة نظرك في عدم الاعتماد ع الوساطة للالتحاق بالافضل

مع اني مش مقتنعة لان كل ماشوف حاجة فمصرللطيران بالذات الاقي ست واسطة قاعدة ومتربعة

اقربها النهاردة موظفة ما في قطاع ما بنت مسؤل ما في مصر للطيران معاها بكاليوريوس تجارة وبتاخد 2800ج مصري بالشهر كستارت وانا متأكدة وسنها يعني 24 سنة في حين انها كخبرة ومؤهلات ومظهر زيروووووووووو بصراحة لكن الوالدهو مؤهلاتها

الله يكون في عووون الغلابة اللي مامعاهومش غير ربنا ومؤهلاتهم

انا بس بقول انا ربنا كارمني وقادرة اتدرب ع حسابي عشان الخبرة طيب والناس الي متعلمة ومش قادرة تدرب تقعد فالبيت ؟؟؟؟؟؟؟

وعشان الرؤية تبقي واضحة انا اتندرب في مصر للطيران للخطوط الجوية وكمان الخدمات الارضية

وبصراحة الواسطة هنا وهنا عاملة شغل جامد جدااااااااااااااا
برنسيسة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس