قديم 01-06-2010, 11:39 PM  
  مشاركة [ 14 ]
zbady71 zbady71 غير متواجد حالياً
مساعد طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
zbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقة
zbady71 zbady71 غير متواجد حالياً
مساعد طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
zbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقةzbady71 يستحق الثقة
افتراضي رد: كلية مونكتون (moncton flight college) اكبر واعرق مدرسه في كندا

ايوة كده ياباشا هو ده الكلام
انا كان نفسى من زمان فى التقارير اللى من الناس اللى بتدرس بنفسها فى المدارس
والله ربنا إن شاء الله هايباركلك لسببين
الاول انك بذلت وقت و مجهود فى هذا التقرير واللى بيبخل بيه كتير من الاعضاء اللى كانوا اعضاء عاديين جدا ومستنين وبيجروا وراء اى معلومه قبل ما يسافروا لمدارسهم والان بيبخلوا علينا برأيهم عن مدارسهم اللى هما فيها بالرغم من اعترافهم كذا مره بإن الموضوعات اللى قرأوها فى المنتدى فادتهم كتير ولما تطلب من حد منهم انه يكتب تقرير ياإما ما يعبركش اصلا يا إما لو تنازل ورد يرد عليك على الخاص ويقولك معلهشى اصلى مشغول تقوله ربنا يعينك طيب خلصت؟ اكتب بقى تقرير! يقولك معلهشى مشغول فى التايب رايتنج طيب خلصت يقولك معلهشى مشغول فى التدوير على شغل لحد ما الواحد يزهئ
السبب التانى انك ما بتبحثش عن نسبه من الربح ولا كوميشن من اللى هايقدموا حتى عندماطلبت منك انك تساعدنى قلتلى ياأخى انا ما بعمل هذا الشئ جريا وراء الربح وتقدر تقدم بنفسك للمدرسه انا ما عايز يبقى ليا دخل خالص بهذا الموضوع
واللى الواحد اكتشفه يأخى ان كثير من التقارير اللى بتتعمل على المدارس يإما ناس لسه بتكون اصلا ما راحت هذه المدارس وبس بتكون جروبات علشان تاخد نسبه خصم ولهم منى جزيل الاحترام
يإما ناس اصلا فى مدارس وبتعمل اعلان عنها علشان صاحب المدرسه وعدهم بنسبه على كل واحد ييجى ودايما بتلاقى المواضيع ده اتقفلت من قبل المشرفين لإن عضو دخل على الموضوع وكان اصلا فى هذه المدرسه وبيحذر الناس منها فطبعا الكلام ده ما يعجبشى العضو صاحب الموضوع الاصلى فطبعا بيتدى يسئ للعضو اللى بيحذر الناس وهكذا يبتدى المسلسل إياه
اما بالنسبه لك فبأكرر ثانيه شكرى وتقديرى لتقريرك ونسأل الله العلى العظيم ان يجزيك عنا خير الجزاء
ومعذره على الاطاله
zbady71 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس