قديم 28-05-2010, 03:56 PM  
  مشاركة [ 7 ]
الصورة الرمزية ahmedhakim
ahmedhakim ahmedhakim غير متواجد حالياً
AREA CONTROLLER

شكر غيره: 3
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
ahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقة
ahmedhakim ahmedhakim غير متواجد حالياً
AREA CONTROLLER

الصورة الرمزية ahmedhakim

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 3
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
ahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقة
Egyptairicon رد: استفسار عن وظيفة منسق صالة بالمطار .. ارجو الافادة

اخى الفاضل
اولا الف مبروك وربنا يوفقك فى عملك يااااااارب
ثانياُ عندى استفسار هى الشركة المصرية للمطارات بتنزل وظائف؟ ولو اه بتبقى فى الجرائد الرسمية ولا فين ؟ واتابعها ازاى؟
ثالثاً لو فى وظائف حالية متاحة للإناث ياريت تقولى عليها وعلى مكان التقديم؟ او ازاى اسأل واعرف او اروح مبنى ايه للسؤال؟
وجزاك الله خير واصلح لك الاحوال

معلش انا اسف جدا لتاخرى على اجابة حضرتك
موضوع الشركة المصرية للمطارات بتنزل وظايف دى بتبقى قليلة يعنى انا عشان اكون صريح معاكى كان ليه واسطة جوة وقالتلى ان فيه تقديمات على مطارات شرم الشيخ والغردقة وكنت هشتغل فى الغردقة ومش عارف ايه اللى حصل وقالوا لأ المجموعة دى هتشتغل فى مطار شرم
عموما لو ليكى حد جوة الشركة هيفيدك ولو على الاقل يقلك فيه تقديمات تانية ولا لأ؟؟ بس وانا قاعد فى مكتب الواسطة لقيت واحد داخل بيسال عن تقديمات لمطار سوهاج وفعلا كان فيه ناس بتقدم فى مطار سوهاج
واكيد طبعا فيه بنات بتقدم فى الشركة دى بس لازم تكون واسطة كبيرة معاكى لأنك هتشتغلى فى الشؤؤن الادارية فى قلب الشركة او فى ادراة من الادارات او فى قطاع شؤون العاملين
طبعا حضرتك تعرفى طريق المطار كويس تمام ؟؟؟ مش هتكملى بقى عالمطار لأ انتى هتنزل قبلها عند مبنى الشركة نفسه اسمه الشركة المصرية القابضة للمطارات على ايدك اليمين
يعنى لو هتروحى بعربيتك او هتروحى بتاكسى هتلاقيها بسرعة وهتدخلى شارع على ايدك اليمين هتمشى حوالى 200 متر وهاتلاقى البوابة بتاعت الأمن وهيسالك داخلة لمين؟؟؟
وطبعا لو هتروحى تبقى تروحى بعد الساعة9 الصبح عشان الامن مش هيدخل اى زائرين قبل 9 صباحا
بس نصيحة من اخ لأخته
لو معكيش واسطة جوة الشركة يبقى متتعبيش نفسك
انا عارف ممكن اكون ضايقتك بكلامى دة بس الواسطة بقت ماشية فى كل شغل كبير
مصر للطيران - شركة الملاحة الجوية - المصرية للمطارات كلهم واسطة فى واسطة

ربنا يوفقك يارب ويرزقك ويقدملك الخير حيثما كاااااان

اخوكى حكيم
التوقيع  ahmedhakim
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
ahmedhakim غير متواجد حالياً