الموضوع: هل يعقل
قديم 26-05-2010, 08:43 PM  
  مشاركة [ 105 ]
قمر الزمان قمر الزمان غير متواجد حالياً
مساعد طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
قمر الزمان مازال في بداية الطريق
قمر الزمان قمر الزمان غير متواجد حالياً
مساعد طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
قمر الزمان مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: هل يعقل

اولا يا اخت فاطمة انا عارف ايه اللى بقوله كويس ومش انتى اللى هتقوليلى انا قلت ايه ومقلتش ايه وانتى للاسف برده بتتعمدى تهربى من الحقيقة بكلام فارغ ملهوش اى علاقة بالى بقوله
ثانيا انا مش محتاج الم حاجة عن المعهد بتاعك ده عشان هو اساسا ميشغلنيش فى اى حاجة ولا يهمنى مين بيدرس فيه ولا اتفتح امتة ولا هيتقفل امتة دا مش حاجة تهمنى .
ثالثا : لو المعهد بتاعك اتفتح بقاله اقل من سنة شوفى اللى اشتغل من عندك فى الفترة ديه وشوفى اللى اشتغله من عندنا فى نفس الفترة
رابعا: الاهم يكفينا فخرا ان اغلب الشركات المحترمة تاتى اللى المعهد بنفسها ودا بيدل على احترام الشركات للكابتن اسامه (ربنا يباركه) ولمدام ميرفت (ربنا يخليها) ودليل على ثقة الشركات فى المعهد والطلاب الموجدين بيه.
خامسا : انا ولا يهمنى اعرف نظرك حلو ولا وحش عشان تقوليلى عملولى اختبار ومعملوليش اختبار وكفاية انك قلتى اختبار فى مصر للطيران كده بصراحة اقنعتينى

براحة شوية يا عم الحج انا عمري مشوفتلك ولا مشاركة هنا في المنتدى واول ما تشارك طايح في الناس يمين وشمال والبنت عماله تقولك حضرتك وما حضرتك وانت ما فيش فايده فيك لو ما عندكش كلام تقوله براحه يبقى شكرا وصدقني الموضوع ده هيتقفل قريب بسببك ان شاء الله .
قمر الزمان غير متواجد حالياً