الموضوع: هل يعقل
قديم 26-05-2010, 07:23 PM  
  مشاركة [ 97 ]
فاطيما1984 فاطيما1984 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
فاطيما1984 مازال في بداية الطريق
فاطيما1984 فاطيما1984 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
فاطيما1984 مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: هل يعقل

على ذوقى انا كتبت الكلام الى فاطيمة قالتة محدش عندة اخلاق المضيفين وللاسف الناس المحترمين الى كلموها مش فمعهد متشكرة بس فييييييييييييييييييييين الرقابة

لا يا اية كل هولاء الاعضاء هم فى المعهد واسمائهم هكذا
( كيوت جيرل - دارك مان - اية سعيد - سمر ) هذة الاسماء فقط دون غيرهم وطبيعى من غير ما اقول اسماؤهم باين جدا من مشاركتهم العنيفة تفتكرى هما هيدافعوا عن المعهد لية اية السبب وعارفين عنة معلومات كدة الا اذا كان طالبة فية ودية باعترفات منهم تقدرى تراجعى المشاركات وتتاكدى منها هولاء ما هم انا اقصدهم ليس لديهم اخلاقيات الضيافة ولما انتى بتسمى كلمة اخلاقيات الضيافة دية غلط امال تسمى اية غلطك فى صاحب المعهد انة دبلوم تجارة وانتى مش عارفة وبنتة مش عارفة مالها وتقوليلى انتى وغيرك المعهد بتاعكو دة وتسمى اية انك تقوليلى روحى وطماطم واخرتها بقيت مدام على ايدك لما انا بقولكو معندكوش اخلاق ضيافة عملتى كدة رغم انها كلمة ليها دلائل ومشاركات وكلمة محترمة انا مقولتش انتى معندكيش اخلاق ومقدرش اقول كدة لانى محترمة وكمان معرفكيش كويس انا قولت معهد الضيافة دة مش بيدربك على safety و service و first aid بس لا بيدربك عى اهم حاجة وهى دية الى بتنجحك فى الانترفيو وهى طريقة التحكم فى النفس والعصبية وانا متاكدة انهم بيدربوكوا عليها ولا لا هى دية الى اسمها اخلاق المضيفات واخلاق المضيفات مش المواد دية كلها لا اخلاق المضيفات هى طريقة تعاملك مع الجيست على الطيارة بلاباقة وحب دون عصبية
فاطيما1984 غير متواجد حالياً