الموضوع: هل يعقل
قديم 26-05-2010, 07:12 PM  
  مشاركة [ 96 ]
فاطيما1984 فاطيما1984 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
فاطيما1984 مازال في بداية الطريق
فاطيما1984 فاطيما1984 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
فاطيما1984 مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: هل يعقل

تسمعى عن حاجة اسمها الريان لو مش عارفاها اسالى حد كبير الوسيط مش جريدة رسمية يعنى اى حد من الشارع ممكن يعمل العلان عن اى حاجة والفليرز عادى العيال بيوزعوها حد لو عندهم حاجة زى الى كانت فى اوبن داى اربيا

لا انا عارفة كويس ان الجرنان الوسيط كويس الى احنا بنزل فية اعلانتنا هو وانتوا كمان بتنزلوا فية اعلانكم وعارفة كويس انة مش الجرنان الوحيد الى ممكن ينزل اعلانات من غير رخص يعنى زى ما بينزل وظايف فاشوش اكيد هيزل اعلانات فاشوش النقطة دية تقريبا اتكلمت عليها نسمة الشريف وانا عارفة كويس ان اعلان فى جريدة ميدلش خالص على الرخص التجارية انا كلامى بيقول ( وانا للمرة المليون مش هديكى اى ارقام لاوراق تخص المعهد لانة مينفعش واظن انك اتاكدتى من راى دة من عضوة قالت كدة الموضوع مش محتاج اوراق الموضوع محتاج تفتيح مخ وخبرة بالبيزنس فى وجهة نظرك يا اية انتى واحدة فاتحة مشروع تجارى وعمالة تنزلى اعلان ومنتشرة ومكانك باين بذمتك لو انتى مش دافعة الضرايب مش هتخافى وتكشى ومش تنزلى اعلانات وتعملى مكانك فى مكان مدارى عشان الضرايب مطبش عليكى وتطالبك بالى عليكى اية الموضوع محتاج دماغ تفهم وتفكر وتستوعب الاشياء الى حوليها مش اوراق طيب ماحنا لو مش عاملين اوراق اكيد لازم نعمل اوراق مزورة ولو انتى عيزاها اديكى ارقامها استفدتى بقى انتى اية من الاوراق دية يا اية لعاشر مرة الموضوع محتاج دماغ تفكر مش عين تشوف العين ياما بتشوف المزور والصادق لكن المخ هو الى بيكتشف الحقيقة) ولهوش علاقة بانة لازم طالما عمل اعلانات يبقى لية سجل تجارى انا بقول طالما نزل اعلانات ومكانة مش مستخبى يبقى لية سجل تجارى
فاطيما1984 غير متواجد حالياً