قديم 24-05-2010, 02:14 PM  
  مشاركة [ 59 ]
الصورة الرمزية alooka
alooka alooka غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
alooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقدير
alooka alooka غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

الصورة الرمزية alooka

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
alooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: دعوة للمناظرة بيني و بين العضو ahmadabbas2000 بخصوص دراسة الطيران

السلام عليكم
والله يا كابتن ابو مشاري انا مش عارف اقولك اية انت بجد زوق جداا في اسلوب حوارك جداا
انا عن نفسي اعذرني دي اول مشاركة و تقرير ليا في قسم اكاديميات الطيران فيمكن معرفتش اعمل التقرير كويس و استعجلت في كتابتة بس انا اثبتلك ان الاسعار دي من الملفات المرسلة لي من المدرسة
انا اهتميت باراء اصدقائي الي درسو فيها و وعد المدرسة ليا بالعمل معهم بعد التخرح بالزات ان صاحب المدرسة مصري و دي حلوة بالنسبالي علشان كدة انا فرحت بيها و حبيت كل الاعضاء يفرحو معايا
كابتن انا هقولك علي شيء
انا ابويا توفي من 6 شهور و كان هو صحبي و ابويا و كل حاجة ليا بالدنيا و سند ليا
و اذا توفي المرء ينقطع عملة الا من ثلاث
صدقة جارية
علم ينتفع بية
ولد صالح يدعو لة
لذلك انا عمري ما هاذي اي طالب بمعلومات خاطئة كي يجازيني الله خير و يقبل دعائي لوالدي و اكون الولد الصالح باذن الله
ارجوك تكون فعلا فهمتني و متاكد ان انا معرفتش اوضح او اشرح في التقرير او نسيت بعض النقات المهمة و لكن انا اريد الافادة فقط
و اشكرك علي اهتمامك بموضوعي
alooka غير متواجد حالياً