قديم 06-02-2010, 08:27 PM  
  مشاركة [ 129 ]
الصورة الرمزية عاشق الماجيكو
عاشق الماجيكو عاشق الماجيكو غير متواجد حالياً
Flying Way

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
عاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

عاشق الماجيكو عاشق الماجيكو غير متواجد حالياً
Flying Way

الصورة الرمزية عاشق الماجيكو

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
عاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقديرعاشق الماجيكو يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: مصر للطيران تطلب تعيين مضيفات ومضيفين

هاى يا جماعه
دى اول مشاركه ليا هنا فى المنتدى
وان شاء الله هقدم قريب وبجد الموضوع هايل
بس انا فى مشكلتين عندى ان وزنى اقل من اللى المفروض يكون مناسب لطولى فهل هتكون فيه مشكله ولا المشكله بس لما يكون الوزن زياده
وتانى مشكله بقى ان الانجلش بتاعى كويس وكل حاجه بس يعتبر نسيته شويه أعمل ايه علشان ميبقاش موقفى وحش بقى يوم الانترفيو حد يفيدنى بليز لان دى اول مره هكون بعمل انترفيو اصلا وبجد خايفه اوى اوى ومشكلتى كمان انى من النوع اللى بيتكسف شويه ياريت بقى البنات اللى قدمت قبل كده يقولولى اعمل ايه
وعندى استفسار كمان يوم امتحان الانجلش اروح بلبس عادى يعنى مهما ان كان كاجوال وكده ولا لازم بردو فورمال زى الانترفيو الاخيره

انا عارفه انى طولت كتير فى الكلام بس سورى بجد لان الموضوع قالقنى جدا
وميرسى ليكم مقدما للى هيرد عليا يعنى

باذن الله اختي الكريمة ربنا يوفقك بخصوص اللغة الانجليزية دة رابط ممكن تختبري نفسك علية وتحددي مستواكي
https://entrance.e-wsi.com/
وبخصوص باقي استفسارتك اتمني ان يفيدك باقي الاعضاء او ممكن تستفسري من الاخت ياسمين ودة الرابط تبع الملف الشخصي للاخت
{yasmeen
التوقيع  عاشق الماجيكو
[SIGPIC][/SIGPIC]
عاشق الماجيكو غير متواجد حالياً