قديم 14-01-2010, 03:57 AM  
  مشاركة [ 26 ]
الصورة الرمزية Cpt.Mohammed
Cpt.Mohammed Cpt.Mohammed غير متواجد حالياً
][Flight Simulator][
[[ FS Professional ]]

شكر غيره: 18
تم شكره 145 مرة في 73 مشاركة
Cpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

Cpt.Mohammed Cpt.Mohammed غير متواجد حالياً
][Flight Simulator][
[[ FS Professional ]]

الصورة الرمزية Cpt.Mohammed

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 18
تم شكره 145 مرة في 73 مشاركة
Cpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: استفسار عن الطائرات البروفشنال

انا كمان جربت قللت كل الاعدادات .. بس الران واي كان باين بالتفصيل , البيوت مش موجودة ولا تفاصيل المطار موجودة .. الفرام كان طبيعي في حالة واحدة بس ..
انا سجلت ببرنامج Camtasia .. لما الطيارة بتكون واقفة ... مؤشر الماوس بتحرك بسلاسة و عملت شرح علي السسنا كتجربة و أتفرجت عليه - مفيش اي مشاكل مع الماوس ..

الفريم بينزل لما ابدأ أطلع بالطيارة او احركها .. لقيت مؤشرات العدادات بتتحرك بالتنقيط الممل .. الطيارة بتتحرك زي الويب كام كدا ..

الصراحة هي وسيلة جامدة جداً في حالة ان الشرح هيكون علي الطيارة بدون رحلة .. يعني شرح لمكونات الكابينة .. شرح للعدادات .. شرح علي الـ FMC .. لكن الطيران بالطيارة صعب شويا ..

المشكلة التانية حجم ملف الفيديو ... البرنامج ده بيحفظه بصيغة avi .. و حجمه بيبقي كبير اوي ..
جيت أحول الملف لصيغ تانية .. مش بينزل حجم الملف كتير .. و لو عايز أنزله اوي لازم أحوله لصيغ ضعيفة شويا زي 3gp و rm و mp4 ... و طبعاً الجودة و الريزليوشن بيقل جامد اوي ...

هل هناك حل ؟؟؟؟
Cpt.Mohammed غير متواجد حالياً