قديم 05-12-2009, 03:51 PM  
  مشاركة [ 6 ]
الصورة الرمزية gogoo
gogoo gogoo غير متواجد حالياً
][ مشرفة سابقة ][
][ الضيافة الجوية وسلامة المقصورة][

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
gogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقدير
gogoo gogoo غير متواجد حالياً
][ مشرفة سابقة ][
][ الضيافة الجوية وسلامة المقصورة][

الصورة الرمزية gogoo

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
gogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: لاتنسى وانت ساجد !!

تبي تحافظ على الصلاة انت وذريتك

(ربي اجعلني مقيم الصلاة ومن ذريتي ربنا وتقبل دعاء)
والله فعلا ياحور انا من ساعه لما عرفت قصه جميلة اوي عن الموضوع ده وهي ان واحده كانت كل لما تزور واحده صاحبتها تلاقي اولادها ماشاء الله بيصلوا لوحدهم ومن غير لما هي تقول لاولادها فسالتها ازاي ماشاء الله اولادك بيصلو من غير ما تقعدي تقوليلهم ده انا بحارب مع اولادي في الصلاة فهي قالتلها ان من ايام لما هي كانت لسه بنت قبل ماتتزوج وان ده كان دائم دعائها(ربي اجعلني مقيم الصلاة ومن ذريتي ربنا وتقبل دعاء ) وده هو السر وانا بصراحه من ساعه لما سمعت القصه وانا بفضل الله انا كمان ده علطول دعائي لان فعلا اهم حاجه ان الواحد يكون بيصلي هو واهل بيته
وعلى فكرة في دعاء جميييل اوي للرزق وتفريج الكرب اللي دعا بيه سيدنا موسى عليه وعلى نبينا الصلاة والسلام
{ رَبِّ إِنِّي لِمَا أَنزَلْتَ إِلَيَّ مِنْ خَيْرٍ فَقِيرٌ } والله يا جماعه دعاء بجد ماشاء الله عليه عندك كربه وضائقه وضاقت الدنيا بيك ادعيه من قلبك واستشعره وشوفو ربنا هيكرمكم ازاي د
حور عين والله انتي انسانه اكتر من رائعه ربي يبارك فيكي يارب ويحفظك ويجعله في ميزان حسناتك
التوقيع  gogoo
gogoo غير متواجد حالياً