قديم 04-10-2009, 08:40 PM  
  مشاركة [ 115 ]
الصورة الرمزية captain_medo
captain_medo captain_medo غير متواجد حالياً
كابتن طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
captain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

captain_medo captain_medo غير متواجد حالياً
كابتن طيار

الصورة الرمزية captain_medo

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
captain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقدير
Welcome رد: مشروع نقل جرافيك الاكس لل 2004 ( لخبراء المحاكيين فقط !!!)

[QUOTE=zxi2;754250]اولا حب اهنيك يا كبتين ميدو على المشروح الخارق!!
واحب اهنئ كل من ساهم فيه .....
ثانيا اخي انا جربت الطريقة الي قلتلنا عليها..............بس نفس كلام الإخوان ماشتغل السيم اصلا!!
وارجوا ان تجدو لها حل في اقرب وقت...[/
QUOTE]

مشكور كابتن على مرورك الكريم لكن الطريقة سليمة مية في المية وانا مجربها واخواني جربوها فاكيد فية سوء تنفيذ وعلى العموم كابتن مروان يقوم بتحويل جزء كبير من الملفات وفاضل خطوات بسيطة ويخلصها ان شاء الله ارجو ان تنتظروة

الحمدلله اني عملت back up وبعد ماجربت ولم يشتغل السيم حذفت التكستشور الجديده ورجعت القديمه واشتغل
بس تكفون شوفو حل للمشكله لان الصور اللي نزلها كابتن ميدو تفتح النفس وتخلي الواحد يبغى يطير على طول من حلاوتها
تحياتي للجميع

اخي الطريقة مجربة وناجحة مية في المية ويوجد اعضاء جربوها ونجحت مية بالمية وهم لم يزودو او ينقصو شيء لكن احنا بانتظار كابتن مروان لتقديم الملفات كاملة التوافق مع السيم

شباب تكتشرز سماء الاكس جاهز من الكابتن مروان ..

هذي النتيجة مع جهازي 2004

وعلى فكرة تكتشرز الصحراء مااشتغل معي ؟؟؟ ايش المشكلة يا شباب ؟؟!

ايوا كدة امال اية اللي فشل بقى مالطريقة جايبة نتيجة زى الفل اهى لكن نصيحة مني ان تستخدم البلوم لايت لتكون اللعبة اجمل واجمل واجمل ,,تحياتي

السلام عليكم

اليوم انا فرحااااااااااااااااان

انتهيت من تحويل اول مجموعة من التكتورز و التوافق مية مية :]:]:]

و الحقيقة فى عقبة واقفة امامى بس بشتغل عليها و لذلك ممكن الموضوع يطول شويه

بس ان شاء الله سأبهركم و اسر اعينكم

انتظرو الصور قريبا

تحياتى

مستنينك يا كابتن وتيك يور تايم بيبي:iconloli::iconloli::iconloli: ,,تحياتي

مبروووووك

ثانى محموعة اتحولت

:]:]

هانت