قديم 02-10-2009, 04:42 PM  
  مشاركة [ 94 ]
الصورة الرمزية captain_medo
captain_medo captain_medo غير متواجد حالياً
كابتن طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
captain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

captain_medo captain_medo غير متواجد حالياً
كابتن طيار

الصورة الرمزية captain_medo

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
captain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقدير
Welcome رد: مشروع نقل جرافيك الاكس لل 2004 ( لخبراء المحاكيين فقط !!!)

ربنا يفتح عليك يا كابتن ميدوو والله انا اللى مفرحنى انك مش بتستسلم وبتحاول وبتفكر ومش بيوقفك فشل ..... انشاءالله مستقبلك زى الفل يا ميدو و اسمع انك فى اعلى مركز
انا نزلت ملفات الصحرى واشتغلت لكن فى مناطق كروهات بس مش مهم .........عجبانى
مستنيك تقولنا اذاى وصلت للنتيجة الحلوة دى:ebdaa:

ربنا يخليك وانا معملتش حاجة انا بس فكرت وحاولت انفذ مش اكتر وكلة بمساعتدكم انتم
وبالنسبة للصحرى الكروهات هههههه ان شاء الله ليها حل بس اعطوني وقت وتاكد ان كل الملفات تم نسخها لان انا ملقتش العيب دة الا في بعض المناطق في الخليج واما عنها في مصر فكلها مثل الاكس ماعدا بعض التفاصيل اللي هتكون في المرحلة الجاية بس هبقى محتاج مساعدتكم اكتر في تحسينها لانها هتكون صعبة عليا خصوصا وقت الدراسة عشان هكون مشغول في جامعتي شوية
واما النتيجة هاقول عليها في اخر رد

:f42ar:

هذه الصور من الــ 2004 معقولـــــــــــــة

بانتظار الطريقة بفارغ الصبر

يوضع سرة في اضعف خلقة هههههههههه ,,كلة بفضلكم,,,تحياتي

ماشاء الله تبارك الله
ابداع لا يوصف
بصراحة شغل مايحتاج
منتظرين الطريقة والملفات
وان شاء الله تكون لقيتوا حل لإنعكاس الاجسام على الماء
متابع يوم بيوم
تقبلوا تحياتي

ربنا يخليك ياكابتن على مرورك الكريم وان شاء الله سيتم ايجاد حل للانعكسات في وقت قريب ان شاء الله بس ممكن تاخد وقت لانها حاجة مش سهلة بالمرة ,,,تحياتي
captain_medo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس