قديم 04-06-2009, 11:49 AM  
  مشاركة [ 125 ]
الصورة الرمزية Capt. Kareem Al-Ashry
Capt. Kareem Al-Ashry Capt. Kareem Al-Ashry غير متواجد حالياً
][ مدير فيرتشوال فلاي انجن ][
المتميزين

شكر غيره: 16
تم شكره 6 مرة في 5 مشاركة
Capt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Capt. Kareem Al-Ashry إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Capt. Kareem Al-Ashry
Capt. Kareem Al-Ashry Capt. Kareem Al-Ashry غير متواجد حالياً
][ مدير فيرتشوال فلاي انجن ][
المتميزين

الصورة الرمزية Capt. Kareem Al-Ashry

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 16
تم شكره 6 مرة في 5 مشاركة
Capt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Capt. Kareem Al-Ashry إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Capt. Kareem Al-Ashry
افتراضي رد: كيفية صناعة Cockpit منزلية - بأقل التكاليف

السلام عليكم

اخوانى انا سئلت على الشاشات الصغيرة

هى تباع فى محلات الالكترونيات بسعر يتراوح ما بين 30 ج بس حيزين مبرمج حلو يعرف يربطه

و بالنسبة لل Keyboard واحدة بس الى تعمل لاقيت طريقة اعقد انها حتحل المشكلة هى اننا نعمل كل Keyboard بلغة مختلفة كده حيبقى عندنا عدد لا نهائى من الأزرار و ان شاء الله حائل فين نقدر نشترى ال Buttions و ال Switches و ال Rotation Buttons و ارجع

بس اعتقد حتنباع عند اى كهربائى او محل الكترونيات لأن فكرة ال Joystaike معجبتنيش

تحياتى

-بالنسبة للشاشات الصغيرة فانا كنت عاوز اعرف هي الشاشات اللي انت بتتكلم عليها مقاسها كام ؟
-بالنسبة لموضوع الكيبورد فأنا حشوف فكرتك مع العلم اني عارف ان مهما تعددت اللغات فهو ملف ريجيستري واحد فقط يقوم بتشغيل الكيبورد ... حختبر الفكرة وارجو انها تنجح
- بالنسبة لموضوع ان فكرة الجويستيك مش عجباك فممكن يكون الاحساس ده واصلك لأن الجويستيك مش راكب في الاوتوبايلوت ..انا حعمله واوريهولك ممكن يعجبك بعدين لما تشوفه في حالة تانية غير الحالة المأساوية اللي انا عملتها فيه :))
تقبل تحياتي
التوقيع  Capt. Kareem Al-Ashry

Capt. Kareem Al-Ashry غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس