قديم 01-06-2009, 04:13 PM  
  مشاركة [ 101 ]
الصورة الرمزية mirage
mirage mirage غير متواجد حالياً
[[ALMAGHRBY]]
تميز بأعدادات
FS 2004

شكر غيره: 1
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
mirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى mirage إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mirage
mirage mirage غير متواجد حالياً
[[ALMAGHRBY]]
تميز بأعدادات
FS 2004

الصورة الرمزية mirage

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 1
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
mirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى mirage إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mirage
Egyptairicon رد: كيفية صناعة Cockpit منزلية - بأقل التكاليف

ايه بس الافكار الجامدة دي يا ميراج انت شغال من ورانا واحنا مش عارفين بقى ههههههه
بجد فكرة حلوة بس كنت عاوز اقولك على حاجة مش حيعرف يعملها حد غيرك
انت جربت لو حطيت الـFMS في شاشة لوحده (يعني شاشة تانية ) تقدر تخلي الـiPhone يقرا من شاشة كمبيوتر ويسيب التانية ولا الـiPhone ميقدرش سعمل connect على الديسك توب الا لو كنت موصل شاشة واحدة بس ؟
انا معنديش فكرة بصراحة لان معنديش iPhone ياريت تجرب وتقولي
وفي فكرة تانية جاتلي لما قريت الموضوع بتاعك ده اننا نحط الـFMS في شاشة لوحدة وبعدين ... فاكر زمان كان فيه جهاز العاب اسمه Family كان طالع مع الـSEGA وكان بييجي معاه مسدس علشان لعبه صيد البط هههه متضحكش استنى ... انا عاوز اعمل المسدس ده كذا واحد بحيث يكون تحت ازرار لما اضغط عليها يقوم بنفس عمل المسدس ويكون بيستهدف ازرار الـFMS على الشاشة بتاعت الكمبيوتر اللي محطوط عليها الـFMS لوحده تقريباً الفكرة وصلت ؟؟ على العموم رد عليا ونشوف مع بعض
بس عموما فكرتك جامدة ويارب تنفع انها تقرا من شاشة واحدة بس
تقبل تحياتي

للاسف يا كابتن كريم اللاى فون مش بيقرا الا الديسك توب وبس حتى لو حطيت 3 شاشات
بس حلو موضوع المسدس نده نبحثه وان شاء الله خير
فكره جاامده
تحياتى
mirage
التوقيع  mirage
mirage غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس