قديم 14-05-2009, 03:08 PM  
  مشاركة [ 176 ]
الصورة الرمزية عدولة
عدولة عدولة غير متواجد حالياً
مساعد طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
عدولة مازال في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى عدولة
عدولة عدولة غير متواجد حالياً
مساعد طيار

الصورة الرمزية عدولة

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
عدولة مازال في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى عدولة
افتراضي رد: نوران: شركة كورال بلو للطيران ودى شركه تونسه خاصه طالبه مضيفات وطيارين ووظايف كتير ادخلو بسرعه

شكرا نوران علي ردك ومتابعتك ليا بس ويظهر واخد الموضوع تحدي لاني صعيدي معلش يستي انا والله عارف بالمنظر ده رزلت كتير بامناسبة انا عارفك وشوفتك قبل كده في الغرق وعارف انك محترمة جدا يانوران بشكرك واتمنالك التوفيق وعاوز اقولك اني مديرك وبالمناسبة هو زوق قوي وقد ايه الشركة فيها ناس محترمة كمان زي مروة واسماء الكنترول علي كل حال الناس دي بتعاملني باحترام لاني رحت قدمت قبل كده في اماكن تانية وكانت المعاملة سيئة جدا علي كل حال كنت اتمني اني ابقة في الغردقة بس انا سيبت المكان الي كنت انا فية بسبب كلمة اتقالتلي في المقابلة التانية وهي انته معانا وفيه تليفون معاد الدورة شكرا لبك عاوزة بقه تقولي ليا انا الي ملتزمتش بكلمتي يانوران مع احترامي لكل الي عندك انا عامتا التزمت بكلمتي وتفرغت علشان يبقا ليا نصيب عندك بس مفيش تصيب احكمي انتي بقه والسبب التاني ان فيه واحد معاكم من الغردقه هو الي ساعدني اوصل الشركة قبل مادخل المنتدي يانوران علي كل حال نتمنالك التوفيق ولكل الي عندك زي حسام وهشام ولمياء وماهيتاب شكرا ومتهايالي ان موضوع الضيافة بالنسبالي اتقفل خلاص لاكورال ولا غيرها انا سيب شغلي مخصوص علشان مشوف اي حد من الاستاف في الغردقه وازعل في نفسي الاهم مالا حسد بتمنالك التوفيق ودي كانت الاسباب الي عندي فرصة سعيدة جدا وبعرف ان الشركات طالبة بس مش هاروح بفضل شركتكم علشان الناس الي فيها ايه رايك اروح لمستر ايمن واكلمة واقوله انته رجعت في كلامك معابا ليه ولا ايه مع العلم اني مازلت اكن له كل احترام وتقدير وبسبب الكلمة دي سيبت الشغل بتاعي بسب والله بقول في نفسي لا باواد بلاش بلاش احمله زنبي هو مش فاضي ليا بقول لله الامر من قبل ومن بعد فرصة سعيدة جدا وبالتوفيق للجميع
عدولة غير متواجد حالياً