قديم 05-04-2009, 11:35 AM  
  مشاركة [ 190 ]
rubir rubir غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
rubir مازال في بداية الطريق
rubir rubir غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
rubir مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: شركة طيران جديدة اسمها سحاب فاتحة باب التقديم للمضيفات ومضيفين

"السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة"
-----------------------

هو انا أقدر أبعد عنكوا انا مليش غيركوا بس خليني أوضح مقصد المشاركة:

يا جماعة بعد التحية لجميع الأعضاء والمسي الجميل احنا جامعنا كلنا هدف واحد هو تبادل المعلومات والخبرات بعضنا لبعض وقبل اما نكون زملاء ضيافة احنا اخوات في الأول وفالأخر يعني لازم يبقي عندنا قوة تحمل اكتر من كدة طبعا انا بقول الكلام دة لنفسي ههههه والحصل دة خير رأيي عندي صواب يحتمل الخطأ ودائما اراجع علي نفسي لان دائما الخطأ وارد من البشر ولكن بفكرتي وبفكرتك تخرج فكرة جديدة أعظم وكما قالوا اذا كنت دائما توافق رئيسك فأحدكما ليست لة فائدة فنكون ان شاء الله دائما مستعدين لتصحيح هدف الحوار قبل الحوار ووالله الله يعلم انا بحبكوا فالله اد اية ونوايتي خير لي وليكوا وتاني الجمعنا "حب" =(حوار بناء) فياريت يا حابيبي نتعاون فيما اتفقنا ويعذر بعضنا البعض فيما اختلفنا فية وانا أقل واحد هنا وأول واحد بتعلم منكوا الأهتمام بما اسمع لمقاومة أسباب التشتت والبعد عن المقصود من النفس "وما أبرىء نفسي إن النفس لأمارة بالسوء إلا ما رحم ربي إن ربي غفور رحيم" فياريت يبقي تعليقتنا للأضافة او للأدراك لما يحملة من وراء الكلام وكل واحد يجعل نفسة مكان المرسل ليفهمة لا تتسرع ولا تنفعل ولا تحكم الا بعد الفهم "وما قل وكفى خير مما كثر وألهى"

some people dreams of success while others wake up and work for it!

people live people die people laugh people cry some give up some still try some say hi others say bye!

ماشاء الله العربي اتحسن كتير
والله لو اتعودت تكتب عربي هيبقى اسهل عليك من الحروف الانجليش
rubir غير متواجد حالياً