قديم 02-04-2009, 03:45 PM  
  مشاركة [ 135 ]
الصورة الرمزية desertrose
desertrose desertrose غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
desertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقدير
desertrose desertrose غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

الصورة الرمزية desertrose

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
desertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: شركة طيران جديدة اسمها سحاب فاتحة باب التقديم للمضيفات ومضيفين

مين قال ان الراجل الي هناك زوق ؟ انا لسة واصل دلوقتي من الإنترفيو بتاعهم دة وبالظبط مقعدش دقيقتين واحرجني جدا لدرجو انة كان بيستنتج حاجات وانا كنت بنفيها . ومعلومة جديدة بقي ؟ صاحب الشكة اميرة من الخليج لأن انا سمعت سمو الأميرة كتير هناك

طب حصل خير
واضح انهم كل يوم بيبتكرو في طريقه عرض اسئلتهم والضغط علي اعصاب المرشحين
شوف انا مش متاكده بس والله اعلم تقريبا فيه 2 كابتن بيعملو المقابلات واحد للبنات وواحد للصبيان
انا الي عمل معايا المقابله كان شعرو ابيض وعندو شنب بس لاحظت فيه واحد تاني اقرع كده
عموما ما تزعلش نفسك محدش يعرف الخير فين
التوقيع  desertrose

الله هو خالق هذة الحياة ويهتم بك فيها
NO Pain NO Gain
desertrose غير متواجد حالياً