قديم 29-03-2009, 11:25 PM  
  مشاركة [ 71 ]
الصورة الرمزية desertrose
desertrose desertrose غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
desertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقدير
desertrose desertrose غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

الصورة الرمزية desertrose

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
desertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقديرdesertrose يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: شركة طيران جديدة اسمها سحاب فاتحة باب التقديم للمضيفات ومضيفين

طب لو سمحتي ايه اخبار الأنجليش ف المقابلة طول المقابلة انجليزي ولا في عربي فيها
ارجو سرعة الرد انا عندي غدا مقابلة الساعة3 ومرعوب شوية من المقابلة تكون انجليش كلها
وبتستمر المقابلة اد ايه من الوقت؟
جعلها الله ف ميزان حسناتك
ربنا يوفق الجميع

المقابله كلهااااااااااااااااااااا بالانجليش لاكن لو فيه سؤال مش مفهوم ممكن تساليه عادي هوه محترم جداااااااااا وهيشرح زياده السؤال بس بردو بالانجليش
ومتقلقيش يا بنتي رعب ايه وبتاع ايه دي عباره عن دردشه متقلقيش الراجل طيب اوي وبيرحب جدا بكل الناس انا اول ما دخلت قام من كرسيه وسلم عليا بترحاب شديد لدرجه اني كنت فاكره ان فيه حد مهم دخل معايا والسلام مش ليا ههههههههههههههههههههههههههههههههه
المقابله يا ستي بتعد وقت ما بين تلت ساعه ونص ساعه فعلا الاسئله كتير وعلي حسب اجوبتك هوه بيسال ويستفسر زياده يعني متحاوليش تفتحي علي نفسك فتوحه متعرفيش تقفليها زي حلاتي لان الاجابه بتجر سؤال جديد وهكذا
والراجل ما شاء الله بيعرف يحاور حلو اوييييييييييي
يلا بالتوفيق ومتقلقيش ابدا كلو خير لمصر هههههههههههههههههههههههه
التوقيع  desertrose

الله هو خالق هذة الحياة ويهتم بك فيها
NO Pain NO Gain
desertrose غير متواجد حالياً