قديم 24-03-2009, 11:10 PM  
  مشاركة [ 9 ]
الصورة الرمزية gogoo
gogoo gogoo غير متواجد حالياً
][ مشرفة سابقة ][
][ الضيافة الجوية وسلامة المقصورة][

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
gogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقدير
gogoo gogoo غير متواجد حالياً
][ مشرفة سابقة ][
][ الضيافة الجوية وسلامة المقصورة][

الصورة الرمزية gogoo

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
gogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: حقيقة الأهرامات (( معجزة قرآنية جديدة ))....(1)

والله فعلا الموضوع ده معجزة ماشاء الله فعلا الفراعنة دول عملو حاجات كتيرة اوي خلت اسم مصر كبير يعني انا اخويا مصاحب ولد استرالي قالو ان البلد العربية الوحيدة اللي زارها واللي كل سنة تقريبا بيزورها هي مصر وان الغرب اغلبه مابيعرفش دولة عربية الا مصر ههههههههههه ههههههه طبعا مش علشان مصر والمصريين اللي موجودين دلوقتي لكن علشان الحضارة العظيمة اللي مش ليها مثيل في العالم اللي موجودة في مصر سواء في الجيزة او في الاقصر بجد انا لما بشوف المتاحف الفرعونية دي بقول سبحان الله العظيم
اما كلام دكتور زاهي والله هو انسان ملتزم وكان لسه في الحج العام الماضي يعني اظنه يعرف ربنا وبلاش كل مانختلف مع حد نكفره
لكن تصديقه او تكذيبه الصراحة انا مش اقدر افتي لان برضه دكتور زاهي دكتور كبيروهو بيستند على مبررات في كلامه
لكن الصراحة انا مصدقه البروفيسير الفرنسي وان فعلا يكون الحجر ده اساسه طين لاني حاسه ان كلامه اقرب للاقناع من دكتور زاهي
رغدا موضوع راااائع جدااااااااااااااااااااا
التوقيع  gogoo
gogoo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس