قديم 25-01-2009, 11:55 PM  
  مشاركة [ 19 ]
الصورة الرمزية برنسيسة
برنسيسة برنسيسة غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
برنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

برنسيسة برنسيسة غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

الصورة الرمزية برنسيسة

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
برنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: مصر للطيران تحذف من قاموسها كلمة " واسطة "

مع إحترامى لحضرتك لا يمكن كلامك يكون صح

هو اية اللي لا يمكن انا واثقة من كلامي والموظفة دي بتشتغل فمصر للطيران للخطوط الجوية وابوها فالقابضة وانا متأكدة من كلامي مية فالمية

ممكن يكون إجتهاد منك

يعني اية اجتهاد مني يعني انا بزووود فالرواتب مثلا او بقول كلام وخلاص ارجو اختيار الالفاظ

أولا بغض النظر عن مظهرها
لاننا فى الشركة مش بنتعامل مع المظهر والشكل إلا فى الضيافة والأمن والطيارين والعلاقات والوظائف اللى بتشترط حسن المظهر
ثانيا
إنتى بتقولى إن صاحبتك بكالوريوس تجارة
يعنى تم التعاقد معها على الدرجه التالته
بداية حافز التالته فى شركة لمصر للطيران سواء كان القابضة او اى من التوابع لن يزيد عن 1200 جنية
وده مش إجتهاد.... جداول الحوافز كلها معايا
بالإضافة إلى المرتب الاساسى 150 تقريبا بالعلاوات
بالاضافه للأوفر حوالى 400 جنية

يعنى صاحبتك من الاخر لن تزيد بأى حال من الاحوال عن 1750 أو 1800 بالكتير
وشكرا
كلامك دة للناس اللي بيتقدموا عن الطريق الروتيني يعني اعلان نزل قدموا امتحنوا انتظروا

اتعينوا

لكن بالنسبة للوسايط كلامي اللي فوق هو الصح

وانا اتمني كمان ان الكوسة تتشال من مصر للطيران لان حتة محاسب صغير ميجيش 27سنة وبياخدلة بتاع اربع الاف لان اخوة ماسك حاجة جامدة جدا فالشركة

صراحة مصر للطيران يعني كوسة وواسطة وبعدين هي جات ع مصر للطيران مالبلد كلها ماشية كدة
برنسيسة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس