الموضوع: الطموح احلي
قديم 11-10-2008, 07:50 AM  
  مشاركة [ 1 ]
الصورة الرمزية برنسيسة
برنسيسة برنسيسة غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
برنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

برنسيسة برنسيسة غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

الصورة الرمزية برنسيسة

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
برنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقديربرنسيسة يستحق الثقة والتقدير
Icon Star الطموح احلي

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
الطموح احلي بجد من الاستسلام للياس والافكار السودا انا مثلا خلصت دراستي الاساسية وتخرجت السنادي من اداب القاهرة ووجدت بصراحة ان الاداب دي مش هتخليني ابقي حاجة وعشان كدة ومن خلال سفري بين مصر والكويت والوقوف ترانزيت في اكتر من بلد كل مرة اسافر فيها قدرت اوصل لثغرة ممكن ابتدي منها نقطة في بحر الوصول للي انا عاوزاة وهي التدريب في مصر للطيران بمطار القاهرة علي اساليب حجز واصدار التذاكر وحبيت المجال كتير علي ايدي القائمين بتدريسة واقوم الان بالتدريب العملي علي اصدار التذكرة الالكترونية بمكاتب مصرللطيران لاكون ملمة بحجزالتذكرة مانيوال والكترونيك بس في كام وسواس كدة بيدور براسي وكل مايبتدي يشتغل انيمة لاني بصراحة لو تاكدت انة حقيقة انا ممكن يجرالي حاجة وهو اني بعد مدفعت الفلوس دي كلها فمصر للطيران انا ممكن ملاقيش فرصة كويسة تعوضني عن كل الجهد والتعب الي لاقيتة اثناء التدريب انا عارفة ان الشهادات الي معايا والي لسة هاخدها بعد مخلص تدريب عملي مش شوية بس انا عوزة اتاكد واعرف كمان الخطوات الي لازم اعملها بعدمخلص تدريب بمصر للطيران وبصراحة انا صرفت كتير علي الموضوع دة ومستعدة اصرف اكتر بس اتاكد من الفرصة الي هلاقبها بعدكدة ارجو الرد من ذوي الخبرة في هذا المجال
برنسيسة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس