الموضوع: Tradewinds flight center
قديم 02-05-2008, 12:02 AM  
  مشاركة [ 41 ]
الصورة الرمزية Captain MIDO
Captain MIDO Captain MIDO غير متواجد حالياً
PILOT OF B772 LRF

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Captain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقدير
Captain MIDO Captain MIDO غير متواجد حالياً
PILOT OF B772 LRF

الصورة الرمزية Captain MIDO

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Captain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقديرCaptain MIDO يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: Tradewinds flight center

السلام عليكم
اخى الف شكر على المعلومات
ولكن اريد استفسار
هل فى سن معين مطلوب
هل عندك وقت فاضى
لانى اريد اشتغل وانا بدرس
ايه رايك
هل الشغل متوافر بعد الدارسة ولا لسه هندور الله هو المعين لكن انت سوي اللي تقدر عليه ولكل مجتهد نصيب
انا من مصر هل ممكن اقبل فى الطيران السعودى لا فالخطوط السعودية لا تقبل الا السعوديين وهذا الحال غالبا في اكثر الدول ولكن انا اسغرب من سؤالك !!!! حديسيب مصر للطيران يا رااااااجل دي حتى متطلباتها اسهل من الخطوط السعودية والله حاجه غريبه
شكرا

السلام عليكم
اخى الف شكر على المعلومات
ولكن اريد استفسار
هل فى سن معين مطلوب
هل عندك وقت فاضى
لانى اريد اشتغل وانا بدرس
ايه رايك
هل الشغل متوافر بعد الدارسة ولا لسه هندور الله هو المعين لكن انت سوي اللي تقدر عليه ولكل مجتهد نصيب
انا من مصر هل ممكن اقبل فى الطيران السعودى لا فالخطوط السعودية لا تقبل الا السعوديين وهذا الحال غالبا في اكثر الدول ولكن انا اسغرب من سؤالك !!!! حديسيب مصر للطيران يا رااااااجل دي حتى متطلباتها اسهل من الخطوط السعودية والله حاجه غريبه
شكرا
التوقيع  Captain MIDO
Captain Midoً في أرض الـــكــنانـــة

خذ لك بريـــــك هنـــــــــا
Captain MIDO غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس