قديم 19-04-2008, 02:06 PM  
  مشاركة [ 24 ]
الصورة الرمزية Rona
Rona Rona غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Rona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقدير
Rona Rona غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

الصورة الرمزية Rona

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Rona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: رموز المطارات العالمية ...

الله يحييك يا حمادة حبيب قلبي (المعتز)

والله ليك وحشة بعد ما تقابلنا في ذيك الرحلة

بس على فكرة ، العصير هادا لا يقدم على أي من رحلات السعودية (يعني إحنا نعتبرها خلطة مضيفية هههههههههههههههه)

أنا دوبي إفتكرت يا رونا ، سعودي شامبين عصير مكون من عصير تفاح مخلوط مع شوية مياة غازية مع شرائح من فواكه طبيعية (تفاح ، برتقال ، ليمون ) بالإضافة إلى كم ورقة نعناع وبالصحة والعافية إنشاء الله (وكل المكونات السابقة موجودة في الطائرة) ، وعلى فكرة ، العصير دا موجود حتى في بعض المطاعم الكبيرة هنا في السعودية .

... تحياتي وتقديري ...

أيووووووووون
هوة دة الى أنا كنت بسأل علية هههههههههههههههههههههه
والحمد لله يبقى مفيهاش كحول , بس لا تقدم على رحلات السعودية لية , يعنى دة بقى بتبقى زى جدعنة منكم للراكب المتميز هههههههههههههههه طب أنا لما أسافر حطلبها بلأسم ونشوف أية الى حيحصل ههههههههههههه
وألف شكر ليك يا فهد على اهتمامك وزوقك
والله يعينك ويوفقك
وألف شكر يا أحمد زيزو على التوضيح
تسلمووو
التوقيع  Rona
A Dreamer Which her Dreams Never
come true
Rona غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس