قديم 29-03-2008, 10:38 AM  
  مشاركة [ 31 ]
الصورة الرمزية ENG.MiRo
ENG.MiRo ENG.MiRo غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
ENG.MiRo له تواجد مميز في خط الطيرانENG.MiRo له تواجد مميز في خط الطيران
ENG.MiRo ENG.MiRo غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

الصورة الرمزية ENG.MiRo

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
ENG.MiRo له تواجد مميز في خط الطيرانENG.MiRo له تواجد مميز في خط الطيران
افتراضي رد: نقاش حول مشروع مصنع مبسط للطائرات اللاسلكية ،،

,والله انا معجب جدا بحماسك يا باش مهندس ولكن الحماس وحده غير كافي أنا الآن فعليا بدأت بالتجهيز للمرحلة الأولى من المشروع وهي صناعة طائرة الفلين ذات المحرك الخاص بالسي دي روم ومستني الدعم من الشباب اللي جربوا هذا المشروع وبعد تصنيع نموذج الطائره سوف أبدأ بالبحث عن القطع الخاصة بالطائرة وما إلى ذلك أتمنى أنك تحاول تجمع لنا بعض المعلومات عن القطع وأسعار السرفورات والريموتات وما إلى ذلك من أجزاء الطائرة وعلى فكرة أنا مسافر لمصر في العطلة الصيفية فإن شاء الله سوف يكون لنا لقاء شخصي وعلى العموم أي معلومة أو مهارة أنت تقدر تفيدنا بها أنا مستعد ومستني ردك وانا على فكرة وللمرة الألف والله معجب بحماسك ومستني منمك رد بخصوص اماكن بيع القطع عندكم في مصر .

دمت بود

محمد الهلالي

حبيى انا سعيد جدا بالتواصل معك

انا للأسف خبرتى صعيفه فى موضوع طائرات التحكم عن بعد و كنت داخل هنا المنتدى علشان اتعلم و استفيد اوى من الموضوع دا
و ان شاء الله هتعلمه و هتقنه جدا خصوصا انه فى تخصصى لانى قسم كهرباء و الكترونيات
و ان شاء الله هتعلمه و هتقنه معك و مع اخوانى هنا
لان اساسيات الكهرباء عندى و الحمد لله بس انا محتاج اعرف مفاتيح الموضوعات هنا علشان اعرف اذاكر ايه و اراجع ايه من الى انا كنت درسته فى الجامعه

و بالنسبه لمحلات الى تبيع قطع غير الطائرات هنا فى مصر فكان فيه موضوع هنا فى المنتدى خاص بالمحلات فى مصر احب انك تتطلع عليه
https://www.flyingway.com/vb/showthread.php?t=18305

و اكيد اتمنى انى اشوفك و اتعرف عليك لما تيجى مصر دا يشرفنى جدا
التوقيع  ENG.MiRo
in to the SKY to WIN or DIE
Ast.r..O..n.auT
ENG.MiRo غير متواجد حالياً