الموضوع: اللغات الثانية
قديم 11-01-2008, 11:08 PM  
  مشاركة [ 21 ]
الصورة الرمزية gogoo
gogoo gogoo غير متواجد حالياً
][ مشرفة سابقة ][
][ الضيافة الجوية وسلامة المقصورة][

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
gogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقدير
gogoo gogoo غير متواجد حالياً
][ مشرفة سابقة ][
][ الضيافة الجوية وسلامة المقصورة][

الصورة الرمزية gogoo

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
gogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: اللغات الثانية

للأسف يا هاجر أنا كمان درست ألمانى 3 سنين فى الكلية بس بصراحة كنت بكرهة موت
كنت باخد فية درس أنا وأصحابى مع دير ليهريرأحمد صقر دة راجل معروف أوى أنة جامد فى الألمانى وسافر المانيا كتير وأشتغل هناك فترة بس للأسف كنا بنطلع عينة وكان مسمى المجموعة اللى كنت فيها مجموعة متحدى الأعاقة ههههههههه وبصراحة معاة حق كنا كأننا معاقين بنفك شفرة, مش عارفة لية كنا بنحس أننا لما بنتكلم ألمانى كأننا بنشتم ههههههه
يعنى يرضيكى عشان تقولى نهارك سعيد تقولى Guten Tag دنا لو قلت لحد كدة حيقولى تعالى وأنا أطجتجلك دماغك علصبح ههههههه
وبصراحة عشان محبيتش اللغة دة مبقيتش أفتكر منها كتير
Wann fahrt ein zug nach Frankfurt?c

طب ترجم أنت بقى دة يا كابتن :3d_018:

كلامك صح يا رونا فعلا هو نطقه تحسي منه انك بتشتمي حد بس هو حلو في انك اللي بتنطقيه بتكتبيه يعني الفرنساوي نطقه حلو بس كتابته صعبه اوي
على العموم انا الصيف الجاي هاخد فيه كورسات في معهد جوته علشان نفسي اتعلمه وابقى شاطره فيه وكمان علشان انا نفسي منساش اللي اتعلمته حاكم اللغه زي ما قولتي ممارسه
بس عجبني اوي سؤالك لكابتن احمد وهو امتي سافرت فرانك فورت هو كده صح ولا انا جاوبت غلط
التوقيع  gogoo
gogoo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس