الموضوع: اللغات الثانية
قديم 09-01-2008, 06:11 AM  
  مشاركة [ 15 ]
الصورة الرمزية Rona
Rona Rona غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Rona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقدير
Rona Rona غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

الصورة الرمزية Rona

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Rona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: اللغات الثانية

وتصدقوا انا لما درست الالماني السنه الي فاتت كنت مش بذاكر غيره وحبيته جدا اكتر من الانجليزيه

للأسف يا هاجر أنا كمان درست ألمانى 3 سنين فى الكلية بس بصراحة كنت بكرهة موت
كنت باخد فية درس أنا وأصحابى مع دير ليهريرأحمد صقر دة راجل معروف أوى أنة جامد فى الألمانى وسافر المانيا كتير وأشتغل هناك فترة بس للأسف كنا بنطلع عينة وكان مسمى المجموعة اللى كنت فيها مجموعة متحدى الأعاقة ههههههههه وبصراحة معاة حق كنا كأننا معاقين بنفك شفرة, مش عارفة لية كنا بنحس أننا لما بنتكلم ألمانى كأننا بنشتم ههههههه
يعنى يرضيكى عشان تقولى نهارك سعيد تقولى Guten Tag دنا لو قلت لحد كدة حيقولى تعالى وأنا أطجتجلك دماغك علصبح ههههههه
وبصراحة عشان محبيتش اللغة دة مبقيتش أفتكر منها كتير
Wann fahrt ein zug nach Frankfurt?c
طب ترجم أنت بقى دة يا كابتن :3d_018:
التوقيع  Rona
A Dreamer Which her Dreams Never
come true
Rona غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس