قديم 04-01-2008, 12:47 AM  
  مشاركة [ 20 ]
الصورة الرمزية gogoo
gogoo gogoo غير متواجد حالياً
][ مشرفة سابقة ][
][ الضيافة الجوية وسلامة المقصورة][

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
gogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقدير
gogoo gogoo غير متواجد حالياً
][ مشرفة سابقة ][
][ الضيافة الجوية وسلامة المقصورة][

الصورة الرمزية gogoo

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
gogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: *حان وقت الرحيل * أرجو من الأدارة إيقاف عضويتي ...

والله لقد صدمت صدمه كبيره حين قرات هذا الكلام وبصراحه انا حاسه اني مش فاهمه اي حاجه خااااااالص ليه يااحمد (عابرالمحيطات) تتركنا ليه ؟ هو فيه اي حد زعلك او حد عمل حاجه ضايقتك
انا من ساعت ما اشتركت في المنتدى وانا شايفه اد ايه انت مش عضو عادي زي بقيت الاعضاء انت عضو لك كتاباتك المميزه ولك اشتركاتك الاكتر من رائعه وردودك الي كانت بتعبر عن شخصيتك المحترمه وعن انك حد كويس ليه بس كده بجد انا مش عارفه انا بكتب ايه لاني فعلا حاسه بزعل كبييييييييييييير اوي
لو كنت رحلت لسبب شخصي فربنا يوفقك ويكرمك وماتنسناش وبجد ولا احنا هننساك واحنا في انتظار عودتك مره تانيه ويارب لو كانت في مشاكل ربنا يحلها وترجع لينا تاني واحنا في انتظارك ولن ننساك ابدا يا عابر المحيطات
اختك هاجر
التوقيع  gogoo
gogoo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس